Google Analytics

יום שלישי, ינואר 15, 2008

MacWorld 2008 מה התחדש שם?

אז בדיוק עכשיו הסתיים הקינוט של סטיב בפתיחת מקוורלד ויש כמה דברים חדשים שצריך לספר עליהם.
אני לא אכנס להכרזות שקשורות יותר למחשבי אפל - כי זה קצת לא קשור אבל רק בקצרה אספר שיש נייד חדש למשפחת הניידים של אפל MacBook Air שהוא נייד דק ביותר אבל עם מסך 13.3 אינטש.

יש אפשרות גיבוי חדשה (בדומה ל Time Machine) רק בצורה אלחוטית - Time Capsule - שמגיע עם הראוטר האלחוטי של אפל.

הכרזה נוספת קשורה לאפל TV שמקבלת היום גרסה חדשה, הגרסה קשורה לפיצר שכולנו דיברנו עליו הרבה זמן - השכרת סרטים בחנות אייטיונס - המחיר לסרט עומד על 3.99$ לסרטים חדשים ו 2.99$ לסרטים ישנים יותר, פיצר חדש שאני אישית ציפיתי לו הוא Linkסרטים ב HD (יותר מדוייק לומר 720p), הסרטים בהפרדה גבוהה עולים דולר יותר מהסרטים הרגילים ומהרגע שהזמנתם את הסרט יש לכם 30 יום להתחיל לראות אותו כשמהרגע שהתחלתם לראות אותו בתוך 24 שעות הוא ימחק.

כמובן שאפשר לראות את הסרט בכל מקום, באפל TV כמובן, במחשב שלכם, באייפוד שלכם או באייפון - והכל בפשטות והאלגנטיות של אפל.

האייפוד טאצ' מקבל היום עדכון בצורת 5 תוכנות חדשות.
לצערי אפל רוצה על התוכנות החדשות 20$ וכפי הנראה הן יגיעו עם אייפוד טאצ חדש אם תקנו כזה היום.

התוכנות כוללות תוכנת דואר, מפות, מזג אוויר, מנייות וכתבן - כל התוכנות שהיו חזרות באייפוד טאצ והופיעו רק באייפון.. חבל מאוד אפל - יכולת לתת את התוכנות האילו בחינם.

גם האייפון מקבל עדכונים חדשים, ראשית סטיב הודיע כי בחודש הבא יצא ה API שיאפשר לכל מפתח לכתוב תוכנות לאייפון, הפעם ללא צורך בפריצות למיניהן.

עוד בעידכון תמצאו אפשרות חדשה במפות, המכשיר יודע לסמן איפה אתם נמצאים על המפות של גוגל (באמצעות טריאנגולציה של עמודי טלפון סלולארי), המכשיר סופסוף יאפשר לשלוח הודעות sms למספר אנשים בו זמנית ותוכלו לשנות את המסך פתיחה של המכשיר (כמו גם להוסיף קישורים לדפי אינטרנט חביבים אליכם ישירות למסך הראשי).

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שלום שמי סטיב ג'ובס, מקווה שהוזלין שקיבלת מהפעם האחרונה שדפקתי אתכם (ע"ע איפון 4 גיגה) עזר למי שקנה את האיפוד טאצ' ואם לא, מקווה שעד מאק וורלד בשנה הבאה אתם תתרגלו