Google Analytics

יום חמישי, ינואר 10, 2008

iRiver ומבול המוצרים מ CES 2008


בינתיים נראה כאילו iRiver הולכת להיות המנצחת הגדולה של CES 2008, עם מבול של מוצרים חדשים לכל הסיגנונות ולכל הצרכים. אחרי תקופה לא קצרה שלא היו כמעט הכרזות על מוצרים חדשים מבית iRiver ואני אישית כבר התחלתי לחשוב שהמתחרה הרצינית של האייפוד בתחום הנגנים החליטה להרים ידיים נראה שהחברה ב iRiver חוזרים - ובגדול.

אז על הנגן הקטן והמעוצב Homme כבר דיברתי בפוסט קודם השבוע וב CES הוא אכן הושק.
המגזין PMPToday מדווח על מכשיר נוסף מבית iRiver, המכשיר נקרא M20, המכשיר מצוייד במסך ענק של 7 אינטש, יכולות מולטימדיה רבות (ניגון סרטים ומוסיקה זה ברור) כמו DMB (שידורי טלוויזה דיגיטאלית). תוסיפו לזה את ה GPS שיש למכשיר ומסך מגע ויש לכם מתחרה רציני מאוד בקטגוריות ה PMP בעלי המסך הענק.


אם חשבתם שזה הסוף אז כדאי שתדעו שרק התחלנו.

עוד מ PMPToday, הפעם זהו ה P10 שמגיע בישביל להתחרות ראש בראש עם הארקוס 605 WiFi, כשהוא מצוייד במסך מגע של 4.3 אינטש (בדיוק כמו הארקוס) וכולל יציאת טלוויזה מאפשרות לקלוט שידורי DMB ישירות מהאוויר.
המכשיר מצוייד בדיסק קשיח פנימי אבל מגיע ללא WiFi.


כמובן שיש לנו גם את ה P20 (ולא לבלבל אותו עם ה M20 שראינו בהתחלה).
גם הוא מבית iRiver.

החברה מ PMPToday יודעים לספר שהמכשיר מגיע עם דיסק קשיח בנפח 120 או 160 גיגה עם מסך בגודל 4.1 אינטש ומצוייד מנשק משתמש חדש שאמור להיות מגניב יותר מה DClick של iRiver.
המנשק החדש כולל גלגלת וכל מערך התפריטים והניווט במכשיר מבוסס על הגלגלת הזו - טוב לראות חברות כמו iRiver שמחפשות דרכים חדשות ליצור מנשקי משתמש קלים ושמישים יותר.
עוד תמצאו במכשיר רדיו FM ויכולת לקלוט שידור וידאו דיגיטאלי מהאויר (DMB) - נראה שאייריבר מכוונת חזק לשוק במזרח הרחוק שם השידורים הדיגיטאלים האילו נפוצים מאוד.


עוד מ PMPToday הוא ה iRiver Spinn PMP.
הנגן הזה נראה קצת שונה מאחרים (תמונה מצורפת) - הפעם מדובר בנגן עם מסך בגודל 3.3 אינטש ברזולוציה של 480 X 272 וכנראה שיהיה מצוייד ביכולות אלחוט שן כחולה.

כמתחייב משמו הנגן יצוייד גם הוא במנשק המשתמש החדש של iRiver בדומה למה שאפשר יהיה למצוא ב P20 החדשה של החברה.

אחרון חביב בדיווחי iRiver לפוסט זה הוא ספק PMP ספק טלפון סלולארי ש iRiver מתחננת להוציא על מנת שיתחרה ראש בראש ב iPhone של אפל.
הטלפון מבוסס על ה W10 של החברה (עם כל האותיות והמספרים האילו מישהו בכלל זוכר מה זה מה?!) ומגיע עם WiFi ו GPS, מסך בגודל 3 אינטש עם רזולוציה של 480X272 פיקסלים. כמובן שהוא תומך ב DMB כשמערכת ההפעלה שלו אמורה להיות מבוססת על לינוקס (היו שמועות שהנגן/טלפון יתבסס על Windows CE 5.0).
מצלמה כמובן כלולה בחבילה והחדשות האחרונות מדברות על פיצ GSM - מה שהופך אותו צטלפון.

המנשק משתמש מזכיר מאוד את האייפון של אפל - הסרט המצורף יתן לכם קצת יותר פרטים בנושא.




אין תגובות: