Google Analytics

יום רביעי, אוקטובר 31, 2007

ביקורת שלט שן כחולה לאייפוד - MyBLU

אחד הדברים שאני מנסה להזיז כאן בבלוג בזמן האחרון הוא הביקורות, לצערי אין לי את הזמן או את הקשרים כדי להשיג מוצרים לבדיקה, אז מצד אחד באמצעות הקשר שיש לי ל Hometheather אני זוכה לקבל מוצרים לסקירות שם שעולות גם כאן בבלוג, מצד שני אני פשוט קונה מוצרים וכותב עליהם ביקורת.
אבל לצערי אני לא יכול לקנות כל דבר שאני רוצה וכמו שאתם יודעים יש המון, אבל המון מוצרים לאייפוד...

כאן אתם באים לעזרה, יש לכם מוצר חדש שמתאים לפורום הזה ואתם רוצים לכתוב עליו ביקורת משתמשים?!
הביקורת לא צריכה להיות מקיפה או מקצועית כמו שאני מנסה לכתוב כאן - פשוט ביקורת משתמשים על המוצר, אשמח אם תצרפו כמה תמונות של המוצר שצילמתם כדי שאנשים יוכלו לנסות להרגיש אותו ואם הביקורת תראה לי מתאימה אני אשמח לפרסם אותה כאן עם נתינת קרדיט לכותב כמובן.

במאמר מוסגר אוסיף שאם אתם יבואנים / חנויות / ומעוניינים בקצת פירסום ממוקד כאן בפורום אני אשמח לקבל מוצרים לסקירות ובתמורה תקבלו את תודתי וקישור לחנות שלכם (אפשר למצוא אותי כאן)

אז אהוד מפורום תפוז (ehudyud בתפוז) הוא הראשון להצטרף לשורות הבלוג ואני שמח מאוד על הביקורת שהוא מפרסם כאן, אז בלי עוד הקדמות הינה הביקורת (אשמח אם תכתבו כמה מילים על הביקורת / על הרעיון ובכלל כל דבר שעולה על רוחכם).


ביקורת שלט שן כחולה לאייפוד - MyBLU (אהוד)

דבר ראשון כמה דברים שאני רוצה לציין. יש לי אייפוד ווידאו 30 GB דור 5.5 שחור והוא כפי שמי שמכיר אותי יודע חלק מהאברים בהם אני משתמש, לכן הוא כל הזמן עליי!

מה מגיע בערכה:
* כבל באורך 50 ס"מ
* שלט (נראה כמו האייפוד שאפל רק הפוך) עם קליפס לבגד
* מתאם USB לשלט והמחשב

השלט מגיע עם קליפס לבגד, כפתור לרדיו, כפתור לBT וhold (כמובן שאר הכפתורים המוכרים PLAY FW וכו)בנוסף השלט מגיע בשני צבעים לבחירה שחור ולבן (כמובן שבחרתי בשחור)

אחת הבעיות הקשות שהיו לי לפני המכשיר הנ"ל הייתה הדילמה של שמיעת מוזיקה כאשר אתה מנותק לגמרי מהעולם ואין אפשרות לשמוע טלפון מצלצל.
המכשיר הזה פותר את הבעיה לגמרי!


החיבור עצמו הוא מאוד פשוט, בשניה שמחברים את המכשיר לאייפוד הוא מזהה אותו וניתן להשתמש בחיבור הרדיו ובמכשיר הסלולרי.

שיחה: את החיבור לשלט ניתן לעשות בקלות ע"י זיהוי השלט במכשיר הסלולרי (מאוד פשוט כפי שניתן לעשות בכל מכשיר BT- משמע לחיצה ארוכה עד שהמכשיר מזוהה). מאותו רגע במקרה של שיחה, המוזיקה נחלשת וניתן לשמוע את הריגטון מהאוזניות, בנוסף על צג האייפוד מופיע המספר של המתקשר.
המענה אף הוא מתבצע בקלות ע"י לחיצה על כפתור ה PLAY, סינון שיחה גם ניתן לעשות ע"י לחיצה על אחד מכפתורי הווליום.
בנוסף ישנה שמירה של 9 מהספרים האחרונים שחויגו. אם המכשיר הסלולרי שברשותכם תומך בשיחה קולית ניתן לבצע זאת ע"י לחיצה ארוכה על כפתור PLAY.

השיחה מתבצע מהשלט עצמו אשר כולל בתוכו מיקרופון.
החל מהשימוש הראשון בכל פעם שתדליקו את האייפוד עם חיבור לשלט, המכשיר הסלולרי יתחבר אליו אוטומטית.

רדיו: לרדיו מתחברים ע"י לחיצה על הכפתור רדיו שנמצא בצד המכשיר. אינני יודע כיצד מופיעות התחנות בשלט של אפל, אך במכשיר זה הם מופיעים כמספרים רגילים ללא אפשרות לאנמציה או כל דבר אחר כמו כיתוב שם התחנה לדוגמה.

מתאם USB: האמת שאת החלק הזה ניסתי הרבה מאוד זמן להבין. עד שהבנתי שניתן לבצע שדרוגים לתוכנה שבשלט ע"י חיבור למחשב והורדה מאתר החברה.

אני מאמין שאולי בעתיד יהיה לזה שימוש טוב יותר.
המכשיר אינו(!!!) מגיע עם אוזניות בערכה, למי שזה חשוב שיקח את זה בחשבון. לי אישית זה לא חשוב מכיוון שאני משתמש באוזניות מאוד טובות.

מחיר: בארץ הוא מאוד מאוד מאוד יקר.
ניתן למצוא במחירים בין 650 ש"ח ל 800 ש"ח בחלק מהמקומות.

בחיפוש פשוט מצאתי את המכשיר בארה"ב במחירים של בין 60 דולר ל 80 דולר.
לשמחתי אחי גר בארה"ב והורי בדיוק ביקרו אותו לכן רכשתי את המכשיר מ B&H במחיר של 60 דולר.
אגב זו השקעה של עוד 20-10 דולר מהמחיר של השלט של אפל (לפני חודש בכל אופן - למרות שהשלט של אפל מגיע עם אוזניות והשלט הזה מגיע ללא).


סיכום: אני מאוד מרוצה מהשלט, הוא משמש אותי נאמנות ואנני רואה כלל בעיית סוללה בשימוש רציף בו (אני חייב לציין זה מפתיע מאוד בהתחשב בזה שחשבתי שזמן הסוללה יקוצר משמעותית).

הבעיה היחידה שלי הייתה עם השלט זה שלא ניתן לראות כאשר מגבירים או מנמיכים את המוזיקה על האייפוד עצמו. סה"כ לא מוריד כלל מאיכות המוזיקה וככל הנראה זה באמת מה שמשנה.


אני ממליץ בחום!

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יכול להיות שאני טיפש ודביל גם יחד,אבל אני די בטוח שכותבים לקבל ולא לכבל(אם אתה דיסלקט זה לא בושה פשוט תגיד אחרת אתה יוצא די אדיוט)

Nir Sagiv אמר/ה...

תוקן

nim901 אמר/ה...

וגם רושמים להצטרף ..