Google Analytics

יום ראשון, אוקטובר 28, 2007

רוצים חשבון באיטיונס ארה"ב בחינם?! - עדכון חדש / קוד נוסף

המדריך המעודכן לפתיחת חשבון חינם באייטיונס נמצא כאן


איך עושים חשבון באייטיונס (iTunes) בחינם ובקלות?!

אז עכשיו אפשר ובקלות.
כל מה שצריך לעשות זה ככה:

1. נכנסים לאתר של blueman.
2. מכניסים כתובת דוא"ל כלשהיא
3. מקבלים מספר קופון
4. פותחים את החנות של איטיונס (באיטיונס כמובן)
5. מבקשים לעשות REDEEM ומכניסים את המספר שקיבלנו מהאתר
6. מכניסים פרטים (בכתובת יש צורך לתת כתובת אמריקאית כלשהיא - למשל של מלון)
7. זהו! יש לכם חשבון וגם שיר מתנה...

תודה ל uriler ולנטי על המידע :D

עדכון: נכון להיום האתר נותן קודים שאינם ולידים יותר, לכן ישנן שתי אפשרויות:

1. למצוא אתר עם מבצע חדש (אם מצאתם שלחו לי את הקישור כדי שאני יעדכן כאן)
2. לקנות כרטיס מתנה של אייטיונס (למשל ב ebay) ואז גם יהיה לכם כמה דולרים לקנות שירים / משחקים / סרטים לאייפוד.

עדכון 2: מצאתי דרך חדשה לקבל קוד לאייטיונס בקלות ובחינם (אפילו תוכלו להוריד שירים בחינם עם הקוד הזה)
1. פותחים חשבון חדש ב facebook (חשוב שזה יהיה חשבון חדש כי אנחנו צריכים לתת כתובת בארה"ב)
2. נותנים כתובת בארה"ב - למשל New York / NY
3. הולכים לקבוצה ticketmaster ומצתרפים אליה
4. אחרי שהצתרפתם תראו בעמוד הראשי את הקוד שלכם שאיתו תוכלו לעבוד לפי ההוראות למעלה (משלב 4 בהוראות למעלה)

חשוב זכור שצריך כתובת email חדשה אם כבר יש לכם אחת ב facebook פשוט תפתחו עוד כתובת ב gmail רק לטריק הזה.

עוד עדכון - 16/11/2007

אחרי שהטריק של Facebook נגמר וכל מי שלא הספיק לפתוח חשבון התבאס למדי - יש לנו פיתרון חדש!!!

נכנסים לאתר TuneCore ומקבלים קוד לאייטיונס - לא רק שמקבלים קוד גם מקבלים אלבום שלם וגדול של אמנים שהם חלק מ TuneCore (סה"כ 34 שירים) ובחינם!

אז אם אתם רוצים לפתוח חשבון - פשוט כנסו לקישור וקחו את הקוד (ההוראות לפתיחת החשבון נמצאות במעלה הפוסט הזה) ואם יש לכם חשבון - קבלו אלבום שירים בחינם!

22 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה לא עובד הקוד באתר הוא קוד שלא ניתן להשמש בו

Nir Sagiv אמר/ה...

צודק הקישור שנתתי היה לקוד שהוא הוציא לי

כנס מחדש לקישור המעודכן וזה יעבוד לך
http://www.blueman.com/itunes/

li אמר/ה...

הצרה שצריך אשראי בינלאומי כדי לקנות שירים.
מה עושים?
יש שירים טובים חינם?
אני אוהבת מוסיקה נדירה יחסית וזה יחסוך לי כסף על משלוחים מאמזון

Nir Sagiv אמר/ה...

לא בטוח שמוסיקה נדירה תמצאי שם...
בלי קשר אישית אני לא ממליץ לקנות שירים באיטיונס - ראשית האיכות נופל בזו של דיסקים ושנית הם מוגנים ב DRM שאני נגד זה

החשבון שווה בעיקר לצורך הורדת תמונות האלבומים ושאר שטויות

lindenitzan אמר/ה...

לפי תנאי המבצע באתר, הקוד כבר אינו פעיל בחנות של האייטונז בגלל שנגמרו תוקפם של הקודים שניתנים.

Nir Sagiv אמר/ה...

באסה - צריך לחפש מבצע חדש

Unknown אמר/ה...

נרשמתי ... אבל אני לא מצתי את הקוד
בכול אופן תודה רבה

Nir Sagiv אמר/ה...

למה לא מצאת?
אחרי שאתה מצתרף לקבוצה ב FACEBOOK אתה פשוט נכנס לשם שוב ואז אתה רואה את הקוד (בדיוק כמו בתמונה ששמתי - איפה שהסתרתי באדום)

Unknown אמר/ה...

גם אני עשיתי את הדרך השניה,ואין שם קוד.

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד על הreview המקיף, באמת עבודה טובה. רק דבר אחד-למיטב ידיעתי זה ממשק, לא מנשק. keep up the good work!

Nir Sagiv אמר/ה...

הכתובת שנתת שם היא כתובת של ארהב?
חשוב לזכור שבחשבון של FACEBOOK הכתובת חייבת להיות אמריקאית - בארהב בישביל לקבל את הקוד

Nir Sagiv אמר/ה...

ל roee
למרות שפירסמת את התגובה בשירשור הלא נכון רק לידיעה - אומרים מנשק ולא ממשק:
http://www.safa-ivrit.org/form/minshak.php

יום טוב

Apple User אמר/ה...

עידכון:

זה פעל! (הדרך השניה)
הקוד צץ רק בערב. ועד אז, ניסיתי 3 פעמים,
ואז היו לי שלוש קודים!
כך שיש לי עכשיו גם חשבון איטונס,
וגם 15 שירים. (יש כפל מבצעים! אפשר לעשות כמה שרוצים!)

איזה כיף! עכשיו לא צריך לחפש תמונות אלבום בגוגל, האיטונס מוצא לבד!

תודה רבה!

נ.ב

אני חייב לשמור כמה שירים לקנות בחנות הWi-Fi,
שיגיע אלי האיפוד טאץ'!
הייתם מאמינים שמתישהו ממש נשתמש באיטונס? ועוד ב גם ב Wi-Fi Store?!

אנונימי אמר/ה...

11/11/07
מישהו ניסה את זה לאחרונה? כבר כמה ימים ועדיין לא רואה את הקוד.

Nir Sagiv אמר/ה...

זה אכן נראה כאילו זה כבר לא ממש עובד...
צריך לחפש דרך חדשה לקבל קוד

בכל מקרה ניתן לקנות כרטיס לאייטיונס ואז לפתוח חשבון - בכסף אפשר לקנות דברים בחנות (כמו מוסיקה / סרטים/ / סדרות / משחקים לאייפוד)

Unknown אמר/ה...

אז איך פותחים חשבון? הוא מבקש פרטי כרטיס אשראי..

Nir Sagiv אמר/ה...

תעבוד לפי המדריך ותראה שהפרטים של הכרטיס אשראי הם לא חובה

אנונימי אמר/ה...

זה הראה לי את הקוד
אבל באחנות של ןאומקד הוא ביקש חוץ מהקוד , דבר נוסף- APLLE ID מה זה?
הוא מתכוון למספר הסידורי של המכשיר שלי??

Nir Sagiv אמר/ה...

apple id זה השם משתמש שאתה בוחר כשאתה פותח חשבון באייטיונס

אנונימי אמר/ה...

איפה אני יכול להשיג כתובת אמריקאית?

Nir Sagiv אמר/ה...

כל כתובת תעשה את העבודה - כתובת של מלון / של דודים - אפילו הכתובת של חברת אפל עצמה (הכתובת שאני אישית בחרתי :-D )

אנונימי אמר/ה...

הבעיה שאני נכנס לקחת את הקוד זה לא נותן לי מה לעשות?