Google Analytics

יום שלישי, אוקטובר 30, 2007

מנשק משתמש?! זה לא חשוב - D9280C הוא נגן חדש שלא שם על מנשק



[לידיעה: בעיברית אומרים מנשק ולא ממשק - המילה ממשק אינה בשפה העיברית]

האתר PMPToday מדווח על נגן חדש שיוצא בסין.
הנגן נקרא D9280C והוא מיוצר על ידי חברת Natural Sounds Enterprise.

הנגן כולל תמיכה בוידאו (ASF) ובפורמטי המוסיקה הנפוצים (mp3 / wma / wav).
הנגן מגיע עם מסך 2 אינטש (TFT), רמקול וחריץ הרחבה (SD / MMC).

עד כאן אין שום דבר מיוחד, אבל אם תביטו בתמונה תראו שהנגן הזה מכיל סידור רנדומלי למדי של כפתורים לשליטה בנגן, גימיק טיפשי או דרך חדשה לגשת למנשק המשתמש?!

5 תגובות:

nim901 אמר/ה...

קל להיות עיוור אבל זה די דומה לאיפוד, אם אתה תניח אותו בצורה מאוזנת (-) אתה תראה שזה בידיוק כמו שיש על הגלגל שלאיפוד - ימינה ושמאלה זה מעבר בין שירים, למעלה למטה זה הווליום וליד זה יש כפתור התחלת ניגון וכפתור חזרה לתפריט

Nir Sagiv אמר/ה...

לא יפה לקרא לי עיוור - זה יכול להעליב.

אנונימי אמר/ה...

אני לא יודע אם אתה עולה חדש או דיסלקט אבל הגיע הזמן שמישהו יגיד לך שאומרים ממשק ולא מנשק.הבלוג שלך מצוין ואני מקווה שלא נעלבת

Nir Sagiv אמר/ה...

אני לא יודע אם אתה טיפש או סתם דביל אבל אומרים מנשק וחבל שאתה זורק שטויות בלי לבדוק אותם.

http://www.safa-ivrit.org/form/minshak.php

nim901 אמר/ה...

LinkTree לא אמרתי שאתה עיוור, זו גם הכותרת (אם אני זוכר נכון) מהאתר שקישרת אליו