Google Analytics

יום חמישי, אוקטובר 04, 2007

iPod classic - first look

מזל טוב קיבלתי את האייפוד קלאסיק החדש שלי (160 גיגה שחור), ביקורת תגיע בקרוב, אבל בינתיים כשהחבר החדש נטען לו בכיף במחשב אני מעלה כמה תמונות ראשונות של הנגן.





בתוך האריזה תמצאו אייפוד (כמובן) - קופסא קטנה עם הוראות ומדבקות לבנות
ושקית לבנה המכילה את האוזניות, כבל ה USB את האייפוד ומתאם לדוק האוניברסאלי של אפל (חתיכת פלסטיק לבנה)


אייפוד קלאסיק 80 גיגה כסוף / אייפוד קלאסיק 160 גיגה שחור / אייפוד עם וידאו דור 5 60 גיגה לבן



כאן אפשר לראות את הבדלי העובי בין הדגמים השונים



זהו בינתיים - ביקורת מלאה בהמשך

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני צריך לקבל את האטץ' ביום ראשון אני יכתוב לך ביקורת אם אתה רוצה
5W1TCH

Unknown אמר/ה...

ואי איזה חמוד (האי פוד) איפה קניתה אותו? בארץ? תתחדש
תגיד אפשר לקנות היום את הטאץ אם כן למה לא קניתה

אנונימי אמר/ה...

אז התחדשתי, קניתי את האי פוד בחדש (80 ג'יגה) בארה"ב, אבל התוכנה הזאת הורגת אותי, ה- itunes לא כל כך קל כמו שחשבתי, צריך להתרגל לכל העניין, ומה שהכי מעצבן אני כבר יומיים מנסה להוסיף עברית לאי פוד, וללא כל הצלחה מיותרת...

אולי מישהו יודע איך?

Nir Sagiv אמר/ה...

אין עדיין עברית לאייפוד החדש ולכן לא הצלחת

לגבי האייטיונס תראה את המדריך הזה:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=1104&a=77322&c=238&sc=0&ssc=0