Google Analytics

יום רביעי, ספטמבר 05, 2007

האייפודים החדשים


עכשיו אחרי שהכל הסתיים, כולנו התרגשנו, קראנו שמועות, המצנו שטויות, בכינו ויללנו (טוב נו לא להגזים) יש לנו חדשות אמיתיות.





כל ליין האייפוד חודש!

אז אפשר להתחיל?!

ראשונים הם האייפוד שאפלים הקטנים, אחרי עדכון העיצוב שראינו ב iMac החדש אנחנו עדים לעידכון עיצוב חדש גם באייפוד שאפל (בכלל בכל ליין האייפודים).

לא הרבה השתנה באייפוד שאפל - אותו עיצוב קטן וקומפקטי עם 1 גיגה במחיר של 79$.
הצבעים חדשים במראה קצת יותר מתכתי:

* כסוף
* תכלת
* ירוק
* טורקיז
* אדום


מייד אחרי האייפוד שאפל מגיע האייפוד ננו אשר קיבל את מתיחת הפנים הכי משמעותית:

* צבעים חדשים (בדיוק כמו של האייפוד שאפל)
* יותר קטו עם מסך יותר גדול! (מסך באיכות האייפוד וידאו - 240X360)
* מבחינת פורמטים של וידאו תומך בדיוק כמו האייפוד וידאו הישן.
* זמן סוללה - 24 שעות נגינת מוסיקה ו 5 שעות נגינת וידאו.
* מגיע עם 4 או 8 גיגה של מקום (מחיר של 149$ או 199$)
* משחקים חדשים גם באייפוד ננו (וכמובן גם אפשר לקנות עוד משחקים)
* ממשק משתמש חדש הכולל גם cover flow (דיפדוף באלבומים לפי תמונות האלבומים)

עכשיו מגיע תור האייפוד הרגיל - רק שעכשיו הוא כבר נקרא אייפוד קלאסי iPod classic

* העיצוב שונה, הרבה יותר דק ופחות מבריק (הלבן הפך למין גוון כסוף משהו)
* ממשק משתמש חדש (כמו בננו - כולל cover flow )
* גדלים חדשים (80 גיגה או 160 גיגה!!!)
* זמן סוללה ארוך יותר (40 שעות מוסיקה ו 7 שעות וידאו ב 160 גיגה או 30 שעות מוסיקה ו 5 שעות וידאו בגרסת ה 80 גיגה)
* שני האייפודים יותר דקים מהקודמים (כן כן, ה 80 גיגה יותר דק מה 30 גיגה הנוכחי...)
* ללא ספק גודל של 160 גיגה זה אייפוד לוידאו לגמרי - פשוט מדוגם!



ואחרון חביב הלא הוא מה שכולם ציפו לו - iPod touch
כן - אני יודע שזה נראה כמו האייפון - וזה באמת כמעט האייפון - רק בלי הטלפון!

* מגיע עם מסך מגע (כמו של האייפון) בגודל 3.5 אינטש (480X320)
* דפדפן מובנה (סאפרי כמובן)
* WiFi מובנה
* 16 או 8 גיגה זיכרון פלאש
* יותר דק מהאייפון
* 22 שעות נגינת מוסיקה ו 5 שעות צפייה בוידאו
* אפשרות לקנות מוסיקה מאייטיונס ישירות מהמכשיר עם ה WiFi המובנה

ממ....
נשמע שיצאנו מסופקים מאוד (אני לפחות)
עכשיו צריך רק להחליט מה קונים?!

אני אישית נראה לי שאלך על ה iPod touch - האפשרות לגלוש ממכשיר כזה נשמעת לי מצויינת במיוחד השאלה רק מה קורה עם העברית - כי במכשיר עצמו אין מקלדת עברית ואין תמיכה עברית באייפוד הזה....
(וכבר יש לי אייפוד וידאו 60 גיגה - לא שהייתי מתנגד לקבל איזה 160 גיגה מתנה :) )

אז השבוע היה ארוך ועמוס בציפיות - בסוף אני חושב שקיבלנו את מה שרצינו.. לא?!





2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני לא ממש הייתי מתלהב מהWIFI של האיפוד טאצ' למה? כי צריך לחבר לו אנטנה חיצונית - עלוב ביותר

Nir Sagiv אמר/ה...

לחבר לו אנטנה חיצונית?
מאיפה הבאת את זה - זה ממש לא נכון