Google Analytics

יום שני, יוני 02, 2008

גרסה חדשה ל SuperSync


כמו שאתם בטח יודעים אני לא ממש אוהב לספר על תוכנות שעולות כסף אבל התוכנה הזו (SuperSync) נראת לי כמו משהו ששווה את המחיר (29$) לחבילה של 2 רשיונות.

אבל למה אני רץ קדימה לפני שסיפרתי מה בדיוק התוכנה יכולה לעשות?!

אז מעבר לברור מעליו ש SuperSync יכולה להוריד את השירים שלנו מהאייפוד (כולל וידאו וכו') התוכנה מאפשרת לנו לסנכרן בקלות בין מחשבים ובין תוכנות ה iTunes שלנו בכל מקום (אם על OS X או על חלונות).

הסינרון יכול להיות דרך הרשת (התוכנה יוצרת שרת שמאפשר לסנכרן ברשת בין המחשבים) וכמובן דרך כוננים קשיח וגם דרך האייפוד כמובן.

תוסיפו לזה את האפשרות של SuperSync לאפשר לכם לשמוע את המוסיקה שלכם בכל מקום דרך האינטרנט והמחיר הופך להיות הרבה פחות יקר.

שווה בדיקה (יש להם דמו שניתן להורדה בחינם) מעבר לזה שפניתי אליהם כדי שישלחו לי כמה רשיונות שאוכל לתת לכם הקוראים הנאמנים שלי :)

אין תגובות: