Google Analytics

יום שישי, יוני 27, 2008

זה לא iPhone זה SciPhone !

את הוידאו הזה אתם חייבים לראות - מדובר בדור חדש של HiPhone ( שעכשיו נקרא SciPhone ) שהוא כמו אייפון ממש מוצלח - עם רשימת פיצרים רצינית ומנשק מועתק לגמרי אולי זה מה שנראה בסוף בארץ?!

בין הפיצרים אפשר למצוא:
* תמיכה בשני סימים במקביל (שני קווי טלפון במכשיר אחד)
* תמיכה במנגנות ניעור (על מנת להעביר תמונות וכו')
* תמיכה מלאה ב Java
* אפילו סטטילוס ותמיכה בזיהוי כתב
* גם שן כחולה

נראה לא רע אהה?
תראו את הסרט המצורף אולי תשנו את דעתכם...




9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

עלוב.
לא מתקרב לאייפון.
הטכנולוגיה של אפל עליונה מדי לחקיינים.

אנונימי אמר/ה...

קיצר יש לי את המכשיר והוא ממש סבבה מלבד זה שאיך שהוא הצלחתי לשבור את המסך..כל הזי.. כהה אני יודע אם מישהו מכיר או יכול לתת לי פרטים איפה אני יכול לתקן אותו אני ממש אשמח.

אנונימי אמר/ה...

קיצר יש לי את המכשיר והוא ממש טוב,חוץ מזה שהצלחתי לשבור לו את המסך איך שהוא כהה אני יודע כל הזי..
אם יש למישהו פרטים איך אני מתקן אותו אני ממש אשמח.

אנונימי אמר/ה...

יש ווי פיי? אפשר לשים משחקי אייפון ?
ומה המחיר???

גיא גולדנברג אמר/ה...

1.אין ווי פיי אבל יש רשת
2.לא נראה שאפשר לשים משחקי אייפון אבל יש מצב
3.אני קניתי ב448 ש"ח בדיל אקסטרים 112$

גיא גולדנברג אמר/ה...

ודרך אגב זה פלאפון מעולה הוא מאוד דומה לאייפון וכל אלה שראו סרטונים בגוגל תבינו שלא כל הסרטונים נכונים אולי הוא לא כמו אייפון אבל הוא גם טוב

Unknown אמר/ה...

יש לי גם את המכשיר אתה יודע איך אני יכול לפרוץ אותו כי כרגע הוא לא ממש משמש למשהו

Unknown אמר/ה...

קניתי.

נחמד ושווה את הכסף.
הבעיה שאין לי עברית.

אם מישהו יודע איך מתקינים, שיצור איתי קשר במייל sk8x at hotmail.com

תודה.

שחר לוי אמר/ה...

קניתי בebay אתמול ב60 דולר ניראה נחמד וזול, אבל בלי עברית, WI FI ואפליקציות מגניבות כמו שיש לאייפון המקורי. עברית אפשר לצרוב במעבדה אבל זה עולה 200 שקל. ומשחקים יש לזה גם אבל אולי משהו כמו 1000 ולאייפון מקורי יש 100000