Google Analytics

יום שני, יוני 30, 2008

ה DRM הולך לכיוון הנכון (עוד חנות mp3)


תהליך שהתחיל כבר לפני כמה חודשים ממשיך להתעצם ואנחנו, הצרכנים, צריכים פשוט לשמוח!
חנות המוסיקה של חברת Real פותחת חנות ללא DRM שתמכור שירים בפורמט mp3.

עד היום Rhapsody מכרה שירים שהיו מוגנים ב DRM (של מיקרוספוט) והחנות היתה ידועה בעיקר בחבילות המנויים שלה (הורד כמה שאתה רוצה במחיר קבוע לחודש).

המחיר בחנות נראה דומה מאוד למחירים בחנויות האחרות (כ 9.99$ לאלבום וכ 0.99$ לשיר)

לי נשאר רק לומר - מזל טוב וכן ירבו (ומה עם אייטיונס?! מתי כל השירים שם יהיו ללא DRM?!)

2 תגובות:

guy אמר/ה...

שלום,
אני קורא מתמיד בבלוגך
ולא מזמן ראיתי אתר לבניית אתרים
אז ישר נזכרתי בבלוג שלך וחשבתי לשלוח לך את הכתובת , אולי זה יעניין אותך

http://www.fav.co.il/index.php?dir=app_sites&page=new

Nir Sagiv אמר/ה...

תודה על מחשבה ועל ההמלצה :)
אבל אני חושב שאם אני כבר יעביר את האתר אני יעביר אותו לשרת יעודי שלי ולא לעוד חברה אחרת.