Google Analytics

יום שישי, דצמבר 28, 2007

בעלי iPod Touch חדשים - שאלות ותשובות בישבלכם!

מעודכן ל דצמבר 2007

מומלץ לקרוא את הפוסט המעודכן יותר הכל על האייפון ואייפוד טאצ ובעיברית

האתר המצויין iPod Touch Hacks פירסם פוסט מצויין עם כמה שאלות ותשובות מצויינות לכל מי שבדיוק קנה אייפוד טאצ', אני כמובן מתרגם כאן את הפוסט לעיברית למען קוראינו בארץ הקודש:


1. מה זה אומר לעשות Jailbreak לאייפוד טאצ'?


*. לבצע Jailbreak לאייפוד טאצ' זה אומר להוריד את ההגנה שאפל שמה על המכשיר ולאפשר לנו להתקין תוכנות צד שלישי על המכשיר (פעולה זו מורידה את האחריות על המכשיר)


2. מדוע יש צורך באייפוד טאצ' עם גרסה 1.1.1 בישביל לבצע את הפריצה (Jailbreak)?


*. כאשר האייפוד טאצ' יצא הוא הגיע עם גרסה 1.1.1 וההאקרים שפרצו אותו כתבו את הפריצה בהתבסס על בעיה שהיתה בקושחה הזו - הקושחה החדשה שונה (1.1.2) ולכן שיטת הפריצה הישנה לא עובדת על הקושחה החדשה.


3. איך אני יכול לבצע פריצה לאייפוד טאצ' שלי?


*. ברגע שהאייפוד שלך מריץ גרסה 1.1.1 אתה פשוט הולך לכאן ומבצע את הפריצה (הוראות באנגלית) הדרך הכי פשוטה ומהירה לבצע את הפריצה מוסברת כאן.


4. אני יכול להתקין תוכניות של האייפון על האייפוד טאצ' שלי?


*. כן, כן, כן! ברגע שהאייפוד פרוץ (Jailbreak כבר כתבנו?!) אז אפשר להתקין את כל התוכנות שמתאימות לאייפון.


5. איפה אני יכול למצוא תוכנות ומשחקים לאייפוד טאצ' שלי?


*. אשפר למצוא משחקים ותוכנות בגוגל (איזו הפתעה) כמובן שיש גם אתרים יעודיים לדוגמת iPodTouchGames.


6. איך לעזאזל אני מוריד גרסה 1.1.1 אם יש לי גרסה 1.1.2?


*. את ההוראות המלאות (אנגלית) תוכל למצוא כאן!



אילו השאלות הנפוצות כפי שפורסמו ב iPod Touch Hacks ונערכו על ידי - אני מקווה שיש לכם אייפוד טאצ' ואתם נהנים ממנו מאוד - חשוב לזכור שהפריצה של האייפוד טאצ' מורידה את האחריות עליו - אז בזהירות...

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה,עזר מאוד.
אבל יש לי שאלה חשובה:
חוץ מזה שהפריצה מבטלת את האחריות,
האם יכול להיגרם איזה שהוא נזק אם פורצים לא נכון או לא מצליחים?
אמרו לי שאם לא מצליחים זה מוריד וירוסים,ושמעתי גם שאם לא מצליחים אז זה משבית את האייפוד סופית...
זה נכון?

Nir Sagiv אמר/ה...

שם לב שההוראות האילו ישנות מאוד (יותר משנה!)

בגדול לא שמעתי על מקרה שמישהו ניסה לפרוץ והאייפוד נהרס - אבל איאפשר לדעת

אנונימי אמר/ה...

זה באמת יכול לקרות זה קרה לחבר שלי אבל הוא לקח את זה למישו מומחה שתיקן את זה ..עדיף בכול זאת שמישו שמבין יעשה את זה..

halelg אמר/ה...

חבר'ה זה ההוראות הכי ישנות שיש בערך

Nir Sagiv אמר/ה...

שמת לב שזה פוסט מלפני שנתיים?
זה אכן לא מעודכן כבר מזמן - בגלל זה יש שם קישור לפוסט יותר מעודכן