Google Analytics

יום רביעי, דצמבר 26, 2007

iPod Hi-Fi - האם הוא יקום לתחיה?



אז על מותו המוקדם (ויש כאילו שיגידו שמעולם הוא לא אמור היה להוולד) של ה iPod Hi-Fi כבר אמרו הרבה אבל מסתבר שאפל מתכננת איזה חזרה לחיים.
החברה מאתר השמועות AppleInsider מדווחים על פטנט של אפל שפורסם לאחרונה שמדבר על מוצר בשם iPod Boombox שאמור להיות מסוגל לשדר מוסיקה בצורה אלחוטית כמו גם לנגן וידאו מהמכשיר שיושב עליו. (הצורה מזכירה באופן מחשיד את ה Wi-Fi לא?!).

עוד פטנטים שנחשפו כוללים פטנט שאמור לזהות מכשיר ברגע שהוא נכנס לרשת אלחוטית כל שהיא (מזכיר את התנהגות האייפוד טאצ' והאייפון בקרבת Starbucks למשל.

פטנט נוסף מדבר על תוכנה ומלחמה בפירטיות - לפי פירטי הפטנט תוכנה תוכל לשנות את הקוד של עצמה במצב שבו משהו בחומרה של המכשיר שעליו היא רצה משתנה - הרעיון מזכיר במעט את הפיתרון של מיקרוסוט (Windows Genuine Advantage) שדווקא בימים אילו מיקרוסופט החליטה לרדם ממנו קצת.

פטנט נוסף (ואחרון לפוס זה) מדבר על אפשרות לגרות למכשירים לכבות את עצמם כשתנאים מסויימים מתקיימים, דוגמה לזה יכולה להיות בזמן טעינה, נניח ואתם שמים את האייפוד שלכם להטען בלילה אבל רוצים שברגע שהוא טעון הוא יכבה - הפטנט הזה מדבר על משהו כזה.

הנסיון מראה שאפל יורה פטנטים לכל הכיוונים - איזה מהם מגיעים בסוף למוצרים? אף אחד לא ממש יודע - אבל בתקופה כזו, דלה בחדשות ועשירה בספקולציות לקראת ארוע אפל בחודש הבא זה חומר מצויין לרעיונות משוגעים.

אין תגובות: