Google Analytics

יום שלישי, נובמבר 13, 2007

Zune 2 - מתחרה ראוי לאייפוד - עוד עדכונים



הזון 2 כבר בחוץ והביקורות ממהרות להגיע. Gizmodo אסף 6 ביקורות כאילו ונתן את הסיכום של כל אחת מהן, בקצרה אפשר לומר שהזון 2 מרשים מאוד - אחרים אפילו ממהרים להכתיר אותו כמנצח בתחום הנגנים מבוססי הדיסק הקשיח.

הנק' העיקריות שהרשימו את המבקרים כללו את המסך הגדול שיש לנגן (3.4 אינטש ברזולוציה של 320X240), משטח המגע שמאפשר גם לגלול במגע, גם לגלול בלחיצה. מנשק המשתמש שמזכיר קצת את האייפון / אייפוד טאצ' (גלילה מהירה על משטח המגע והתפריט ממשיך להתגלגל מכח האנרציה) וכמובן הסינכרון האלחוטי שלטעמי לפחות הוא פיצר מנצח ביותר.

תוסיפו לזה רדיו FM מובנה ואפשרות (גם אם מוגבלת מאוד) של שיתוף שירים בין מכשירים שונים בצורה אלחוטית ויש לכם מנצח. האם מיקרוסופט תצליח לשחזר את ההצלחה של ה XBOX 360 עם הזון? רק ימים יגידו.

עדכון
האינטרנט ממשיך לכתוב על הזון ונראה כאילו יש לנו מתחרה יותר מראוי (לפחות על הנייר), המגזין Wired כתב גם הוא מאמר על הזון ובו הוא מנסה לספר מה בעצם יש בזון שאין באייפוד ואין מיקרוסופט מנסה למלא את החללים לאפל השאירה פתוחים.
מיקרוסופט כך כותב Eliot Van Buskirk במאמר, הצליחה ליצור נגן וידאו עם הרבה מקום בעוד שאפל מרוב ריכוז בהוצאת האייפוד טאצ' / אייפון השאירה את המסך של האייפוד קלאסיק בגודל קטן מדי.
אפל שלא השכילה עד היום ליצור דרך נוחה להקליט שידורי טלוויזה (יש אמנם תוכנות צד שלישי שעושות את זה מצויין, למשל ה eyeTV של Delgado בשילוב המקודד חומרה H264) מיקרוסופט סופסוף יצרה בגרסה הזו אפשר לסנכרן וידאו שהוקלט עם מרכז מדיה ישירות לזון, כמובן שמיקרוסופט בתור המתחרה החדש מוסיפה את רוב התכונות גם לזונים הישנים - מה שהופך את העניין להרבה יותר אטרקטיבי.
עם ההשקעה האחרונה של מיקרוספט ב Facebook מיקרוסופט יצרה דרך קלה לחבר בין הזון שלכם לבין העולם החברתי הוירטואלי, תוכנת הזון, שזמינה להורדה בחינם לכל אחד, יכולה להודיע לכל רשת חברתית על השירים האחרונים ששמעתם, השירים שאתם הכי אוהבים או מה חדש בסיפרית המוסיקה שלכם, למרות ששינם תוספים לאייטיונס (של lastFM למשל) שיכולים לעשות את זה פיתרון שהוא אינטגרטיבי בפלטפורמה תמיד עובד יותר טוב.
מיקרוסופט מציעה לחברות טלפונים סלולארים להטמיעה תמיכה ב DRM החדש שלה במכשירים שלה ובכך לחדור לעולם המוסיקה בדרך אחרת - לא רק דרך הנגנים.

אין תגובות: