Google Analytics

יום שלישי, נובמבר 27, 2007

להעביר שירים מאייפוד לאייפוד בלי מחשב



מי מאיתנו לא נתקל בבעיה הידועה הבאה - אנחנו פוגשים חבר עם שיר מצויין או אלבום חדש שאנחנו מתים לשמוע אבל אין לנו מחשב בסביבה על מנת להעביר את השיר בין האייפודים שלנו (או שסתם אין כוח לכל הבלאגן של חיבור האייפודים הורדת השירים וכו')

חברת Mishare החליטה לפתור בדיוק את הבעיה הזו והיא מתכננת להוציא בקרוב מכשיר שיעשה בדיוק את זה, המכשיר יעביר את השיר / וידאו האחרון ששמעתם או רשימת on the go שתעשו באייפוד, הכל בצורה פשוטה ולפי בקשה.

המכשיר יתמוך בכל האייפודים הכל מדור שלישי (לא כולל אייפוד שאפל או אייפוד טאצ' / אייפון) והמחיר של המכשיר עומד על 99.95$ (ניתן להזמין עוד לפני תחילת השיווק)

שווה להמתין.

4 תגובות:

guy אמר/ה...

וואי אחי אני מת על האתר שלך הוא אצלי במועדפים ואני כל יום נכנס אתה תותח בדיוק קניתי איפוד קלאסיק 80 GB ונתקלתי באתר שלך ויש בו מלא דברים מעניינים

תמשיך ככה
בהצלחה
גיא
=)

guy אמר/ה...

וואי אחי אני מת על האתר שלך הוא אצלי במועדפים ואני כל יום נכנס אתה תותח בדיוק קניתי איפוד קלאסיק 80 GB ונתקלתי באתר שלך ויש בו מלא דברים מעניינים

תמשיך ככה
בהצלחה
גיא
=)

Nir Sagiv אמר/ה...

תודה רבה :)
תמיד משמח לדעת שמישהו גם נמצא מהצד השני וקורא

אנונימי אמר/ה...

האתר הזה הוא אחד האתרים אבל יש לי אפל אייפוד (IPod) אם תוכל לעזור לי ותמצא פתרון תשלח למייל הבא


matanmmm1@walla.com

תודה מראש

נ.ב׳
אחלה אתר