Google Analytics

יום שישי, נובמבר 16, 2007

להציל את הנתונים מהאייפוד כשכבר אין מה לעשות

בדרך כלל אני לא אוהב להמליץ על תוכנות שעולות כסף, אבל לפעמים כשאין שום ברירה צריך להוציא כסף :).
את התוכנה recover my iPod מצא הגולש Music is my life מפורום אייפוד בתפוז ואני מביא לפניכם את הפוסט שלו על התוכנה:

שלום לכולם.

בשבוע שעבר פרסמתי הודעה על כך שהאייפוד שלי מחייב אותי לעשות RESTORE ושהמידע שיש לי עליו לא מגובה.

לאחר כמה בדיקות מקיפות מצאתי את הפתרון והנה הוא לפניכם.

כל מי שמקבל הודעה שמחייבת אותו מסיבה זו או אחרת לבצע פירמוט ואתחול האייפוד להגדרות המפעל (RESTORE)
אך המידע שלו לא מגובה, לא משנה מה הסיבה, אם זה בעיה בעדכון קושחה שגרמה לכך או בעיית תוכנה או בעיית התקנת עברית או כל בעיית תוכן אחרת, אל תאמרו נואש ואל תאבדו תקווה כי קיים פתרון וזה הולך ככה,

כל מה שצריך זה להצטייד בתוכנה המעולה הבאה, שנקראת RECOVER MY IPOD
לתוכנה יש יכולת לשחזר דיסק הרוס / מחוק / מפורמט מכל התקן / מקור כלשהו נייד או קבוע.
בעזרת התוכנה הצלחתי לשחזר ולשמור את כל המידע מהאייפוד שלי למחשב ולאחר מכן לעשות לו רסטור בלב שלם וללא חשש.

ההפעלה של התוכנה פשוטה ביותר, מורידים, רוכשים, מבצעים סריקה יסודית (DEEP SCAN) ובגמר הסריקה שומרים את הקבצים שנמצאו באייפוד למחשב.

תאמינו לי, זה אחד מפתרונות הקסם הנדירים.
כמובן שעדיף לגבות את כל המידע על המחשב אבל לצערנו לא תמיד זה מתאפשר.

בקיצור זה הכל, אני מקווה שלא תזדקקו לפוסט הזה, אבל אם וכאשר תזדקקו אתם תשמחו שהוא קיים.
בהצלחה.

זהו הפוסט - כמו תמיד עדיף לגבות לפני שמגיעים למצב הזה אבל אם אין ברירה אז.. אין ברירה.

אין תגובות: