Google Analytics

יום רביעי, אוקטובר 18, 2006

תערוכת HomeTheater רשמים

למרות שזו לא ממש קשור לבלוג ולמרות שזה גם קצת כן קשור (ראו בפוסט הבא שלי) הינה כמה תמונות מתערוכת Home Theater שנערכה אתמול והיום (12-13 לאוקטובר 2006) בכפר המכביה.

התערוכה נערכת זו השנה השנייה ומציגה בין היתר מערכות קולנוע ביתי, טלוויזיות פלזמה ו LCD כמו גם מערכות HighEnd מהאיכות הגבוהה ביותר בעולם (גם תגי המחיר שמגיעים לעשרות אלפי שקלים על חלק מהצגים והמערכות די מאשרים את זה)

אני כמובן הלכתי בעיקר כדי לראות ולפנטז מה אני יעשה אם אני אזכה פיתאום בלוטו (או שמישהו יתן לי סכום כסף לא מבוטל).
למרות שבסוף כן חזרתי עם משהו - אבל על זה בפוסט הבא...


זהו אחד הצגים של Pioneer עם תג מחיר של 60,000 שח
אני לא אכנס לכל ההסברים המקצועיים - אבל רואים בו מעולה!


כאן אפשר לראות כמה מגברי אוזניות - תאמת באוזניות האילו שמעו מעולה
רק חבל שכל הדיסקים שהיו להם שם היו בעיקר קלאסי (לא ממש מטעם שלי)


עוד מערכת עם מגבר משולב (אוזניות ורמקולים)
האוזניות של Grado - את האוזניות האילו שמעתי גם באיפוד (ממליץ)


אנשים יושבים ומאזינים (בהנאה מרובה) למערכת של Jolida עם רמקולים של Cabasse
החדר הזה היה של אחוזת הסטריאו בחיפה - אני אישית הייתי שם כמה פעמים לחוויות שמיעת מוסיקה מדהימות
אגב - רק הרמקולים שאתם רואים (הזו האחורי מעץ) עולים 70,000 שח


אחת המערכות של Jolida
כמו שאתם יכולים לראות המערכות האילו משולבות בהגברת מנורות מסתבר שעניין המנורות שדי נעלם עם המצאת הטרנזיסטורים חוזר מאוד לאופנה (במיוחד במערכות ההיי אנד) ותאמת הסאונד מדהים (אישית אני אוהב גם מגברי גיטרה עם מנורות - יש להם צליל יותר "חם")


ועוד מגבר של Jolida


זוהי תמונה של הרמקולים שהיו בתמונה מקודם (מרחוק)
תג מחיר - 70,000 שח
אפשר לשים לב שלכ האלמנטים של הרמקול נמצאים בתוך הכדור הזה (כמו רמקול בתוך רמקול)
אלמנט הבס כמובן מובנה בכל הרמקול (בנוסף הבס שישב בפינה)


הפינה הזולה!
מי מכם שעוקב אחרי השטויות שאני כותב בכל מקום בטח כבר שמה על ה T-Amp
זהו מגבר זול מאוד (30$ בארהב) שמוגדר כפלא טכנולוגי - איכות מצויינת וללא פשרות.
(יש לי כזה ואני אומר לכם שהוא מעולה)
כאן הוא מחובר לרמקולים מצויינים של Cabasse - נראה לי שכשארצה להתקדם אני אלך על הרקולים האילו (שגם הם עולים רק כ 4000-5000 שח לזוג)



אחרון חביב (לא ממש תאמת)
הוצגה שם גם מערכת המדיה סנטר (מרכז הבידור) של מיקרוסופט
שאמורה לצאת ביחד עם חלונות ויסטה לקראת תחילת שנה הבאה


זהו, היה מצויין היה כיף (במיוחד שחזרתי עם קניות - בפוסט הבא)
יום נעים לכולם והרבה מוסיקה טובה.

אין תגובות: