Google Analytics

יום שבת, אוקטובר 21, 2006

אז כמה שירים אפשר להכניס באיפוד שלי?!


אחת השאלות שעולה הרבה מאוד פעמים היא כמה שירים אני יכול להכניס לאיפוד שלי? או אפילו איזה איפוד אני צריך על מנת להכניס לתוכו את כל סיפרית המוסיקה שלי.

אז אמנם באתר של אפל ישנם פרסומים לגבי מספר השירים אבל הפירסומים האילו מניחים שהשירים שלנו בקידוד של 128kbs ושאורכם 4 דקות, אבל איך נחשב את הנתונים אם השירים שלנו ארוכים יותר בממוצע או מקודדים באיכות שונה?!

האתר המצויין iLounge פרסם מחשבון פשוט שנותן לנו אפשרות לחשב כמה שירים נכנסים לכל דגמים האיפודים בהתחשב באיכות הקידוד ואורך ממוצא של השיר (כמו גם את הגודל השמיש של האיפוד).

שווה הצצה.

[מקור iLounge]

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחלה בלוג!
אולי תוסיף עדכונים ב- RSS ?

Nir Sagiv אמר/ה...

למה אולי?
כבר יש עדכונים באר. אס. אס

בטאב השמאלי יש קישור פשוט כנס ל
http://hebrew-ipod.blogspot.com/atom.xml