Google Analytics

יום שני, אוקטובר 30, 2006

מה קורה בשוק הנגנים - סקירת מוצרים חדשים

הבלוג הזה אמנם מתרכז בעיקר באיפוד ובכל מה שקשור אליו, אבל איאפשר ממש לדבר על האיפוד בלי לדבר על מקומו בשוק הנגנים הכללי ולכן החלטתי להכתוב פוסט קצר שיעדכן אותכם בכל הנגנים האחרים שיש בשוק - או כמו שאומרים בתיקשורת - ה iPod killers הבאים.

הנגן הראשון שאני התרשמתי ממנו הוא Samsung YP-K5 מה שבמיוחד הרשים אותי בנגן הזה (חוץ מזה שהוא נגן מבוסס פלאש שמגיע עם 4 ג'יגה של זיכרון ומעוצב בצורה מאוד מיוחדת ויפה לטעמי) זה הרמקולים! כן, הנגן הזה מגיע עם רמקולים בנוים בתוכו ולפי מספר ביקורות גם האיכות שלהם סבירה (מומלץ במיוחד ל audiobooks או podcasts)

הנגן הבא שאני רוצה לספר עליו הוא ה Mystic מהחברה הספרדית Rimax.
הנגן מגיע בגדלים של 512, 1 ו 2 ג'יגה זיכרון (פלאש כמובן) הנגן מנגן מגוון רחב של פורמטים ביניהם MP1, MP2, MP3, WMA, WMV, WAV, ACT, WAV הוא מגיע עם מסך 1.5 אינטש עם 65,000 צבעים ואפשרויות הקלטה.
אז מה החידוש?! בזמן שהוא מחובר למחשב הוא מתחבר לסקייפ שלכם ומאפשר לדבר בסקייפ עם המיקרופון המובנה בתוכו - עד כמה זה נחוץ אני לא ממש יכול לענות - אבל זה חידוש...


ואחרון להיום, ה Cowon D2 זהו בעצם PMP (או נגן מולטימדיה נייד) יורשו של ה D1.
הנגן מגיע עם מסך 2.5 אינטש מנגן 45 שעות של mp3, מנגן סרטים ב 30 פריימים לשנייה (כלומר כמו שצריך) ויש גם יציאה לטלוויזה. מה שמיוחד ננגן הזה אל מול הקודמים זה שהוא מבוסס על ממשק משתמש אל מול המסך מגע (מה שהשמועות של אפל כבר מדברות עליו חודשים)


[מקור dpreview]

אין תגובות: