Google Analytics

יום שישי, אוקטובר 13, 2006

Grado אוזניות מדהימות במחיר מצויין

אז כל מי שקרא את הפוסט הקודם שלי (היום) כבר יודע שהייתי בתערוכת HomeTheater.
ראיתי שם המון דברים שמאוד הרשימו אותי שאת רובם ככולם אני לא רואה את עצמי קונה בלי למכור את נשמתי לשטן.

דבר אחד אבל שראיתי שם היה נראה לי מפתה - אוזניות.
היו שם לא מעט חברות שהביאו אוזניות (ומגברי אוזניות ) מהמוכרות יותר כמו Panasonic (שלא נתנו לי לשמוע איתם באיפוד או בכלל), AKG שבקרוב יגיעו לחנויות Bug (עד היום ניתן היה למצוא חלק מהדגמים בכלי זמר, Sennheiser שבטח מוכרות לכל מי שחובב שמיעה איכותית באוזניות שלו ועוד כמה.

כמובן שאיפה שניתן היה לשמוע (ובמיוחד איפה שנתנו לי לשמוע עם האיפוד שלי) מצאתי את עצמי יושב ובוחן, אחד החדרים היה של אבי יפה - בעל חנות מערכות סטיראו ואולפן מירושלים - שם היו הרבה מאוד מגברי אוזניות וגם מבחר אוזיות רחב מאוד - תוך כדי שהסתובבתי שם ראיתי פתאום זוג אוזניות שנראו לי מאוד מעניינות - מצד אחד הם נראו קלאסיות ואיכותיות ומצד שני תג המחיר היה ממש מתאים לכיס שלי.

אמנם האוזניות של האיפוד הן סבבה מבחינתי - במיוחד כי הן קטנות וניידות מאוד, יש לי את הסידרה המצויינת של סוני (71 inear) אבל האוזניות שבתוך האוזן נוטות להציק קצת אחרי כמה זמן ורציתי כבר הרבה זמן אוזניות כמו פעם - ששמים על האוזן.

לפני זה באותה תערוכה ישבתי די הרבה עם האוזניות של AKG והן היו לא ראות בכלל - אבל לא ממש אהבתי בהן שהן לא נתנו צליל נקי ונאמן למקור - מצד אחד חלקן היו באסיות מדי ואחרות עם טראבל יותר מדי צעקני (אבל ללא ספק היו שם אוזניות הרבה יותר טובות מאילו של האיפוד).



מייד כשהתחלתי לשמוע עם ה Grado ראיתי שזה משהו אחר - הצליל היה נקי וטהור - כאילו שמעתי את הנגנים עצמם מנגנים בכלים מולי!
שמעתי שם את שני הדגמים הבסיסיים (ה SR60 שעלו כ 400 שח) ואחרי שהנציג אמר לי שבגלל התערוכה יש 20% הנחה על כל האוזניות גם את ה SR80 (שעולות 490 שח - אחרי הנחה 392). תאמת ההבדל בסאונד לא היה ממש ממש רציני בין הדגמים - אבל ה80 היו הרבה יותר נוחות ככה שהחלטתי לקנות אותם.

קצת על חברת Grado - חברה אמריקאית הממוקמת בברוקלין NY, החברה היא חברה משפחתית פרטית שכבר מעל 50 שנה מייצרת אוזניות שמפעל המשפחה ב NY - האוזניות שלהם הוגדרות בהמון מקומות ברשת באוזניות ה audiophile היחידות שאפשר למצוא במחיר הנמוך מ 200$.

כמובן שכדי להוציא את המיטב מהאוזנית מומלץ לקנות גם מגבר אוזניות ושאר ירקות - אבל אני אומר לכם - באיפוד שלי הפשוט (וזה היה בישבילי המבחן החשוב היחידי - כי אני לא ממש הולך להוציא עוד 2000 שח על מגבר אוזניות) מה אני אומר לכם - עולם אחר - איזה בס איזה טראבל איזה מיד - כאילו שהצלילים מתעוררים לחיים מול העיניים (אני קצת פיוטי כי בדיוק אני שומע את Pink Floyd - The Wall - שאני מכיר כבר מעל 15 שנה - וזה פשוט מרגש אותי לשמוע פתאום צלילים חדשים...)

בקיצור - קצת תמונות כדי שתראו על מה אני מדבר - לשמוע את זה קצת יהיה לי קשה להעביר לכם - אבל אני ממליץ ללכת ולשמוע אותן. מה שבכלל שיכנע אותי זה שהמחיר של ה 80 הוא 95$ בארהב - ואני קניתי אותן ב 392 שח (יותר זול!!!)

בקיצור - מומלץ מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד.


אין תגובות: