Google Analytics

יום רביעי, יוני 15, 2011

מרכז ההודעות של אפל - מאוחר מדי אבל הרבה יותר טוב?

את הפוסט הזה קראתי ב BGR והרגשתי שאני חייב לשלוח גם אותכם לקרוא אותו.
אבל כמו תמיד איאפשר סתם לשלוח אותכם - שווה לתת לכם תמצות של הפוסט כדי שאם אין לכם יותר מדי זמן או שאנגלית היא לא השפה החזקה שלכם תדעו על מה מדובר.
את העובדה שאפל סוף סוף מביאה לנו פיתרון לבעיה ההודעות במערכת ההפעלה iOS לא צריך להזכיר, גם אין צורך לומר כמה זמן חיכינו לזה וחלקנו אפילו פרצנו את האייפון על מנת לקבל משהו יותר טוב מהמערכת הגרוע שיש כרגע באייפון.

אבל BGR טוען בפוסט שלו שאמנם אפל חיכתה הרבה זמן עד שקיבלנו פיתרון - אבל הפיתרון שאפל נותנת לנו עם מערכת 5 של iOS היא הטובה ביותר שאפשר לקבל היום, גם מול המתחרות הרציניות (אנדרואיד).

ראשית שלא כמו בדרכ הפעם אפל נותנת לנו את האפשרות להגדיר כמעט כל דבר במרכז ההודעות החדש שלה.
החל מאיזה הודעות יהיו במרכז ההודעות, איך הן ימוינו וכמה הודעות נקבל מכל אפליקציה (דבר שלא קיים באנדרואיד).

מעבר לזה ניתן להגדיר, שוב לכל אפליקציה בנפרד, אם היא תהיה רק במרכז ההודעות או גם בעמוד הנעילה של האייפון.

בעוד באנדרואיד על מנת למחוק את ההודעות צריך לעבור הודעה הודעה או למחוק את כולן ביחד באייפון / אייפד / אייפוד טאצ ניתן לעשות את זה רק לחלק מההודעות ומתוך מרכז ההודעות עצמו.

אפל לקחת מאנדרואיד את ההחלקה מלמעלה (מעבירים את האצבע מלמעלה למטה על מנת לקבל את כל ההתראות במערכת) אבל היא עושה את זה הרבה יותר טוב, בעוד שבמערכת ההפעלה של גוגל כשיש הודעה חדשה רואים את האייקון של התוכנה בשורה העליונה של המכשיר, אפל מאפשרת לראות את ההודעה מעל גבי כל תוכנה עם חיווי קטן של תחילת ההודעה (כמובן שגם את זה אפל להגדיר בהגדרות של אפל).

אז מה אתם חושבים?
אפל עשתה עבודה טובה?
אני מחכה כבר לראות את המערכת הזו בפעולה ואז אולי להשוות אותה לאנדרואיד.

מוזמנים להשאיר תגובות בתגובות..


אין תגובות: