Google Analytics

יום שלישי, אוגוסט 24, 2010

Google Goggles מגיע ל iPhone ול iPad

לפני שנתחיל להתלהב אולי כדאי להתחיל ולהסביר מה זה בדיוק הגוגל גאגלס הזה..
אז את העובדה שגוגל היא ענקית המידע כולם כבר יודעים - גם העובדה שהחיפוש של גוגל הוא הרבה יותר מסתם חיפוש באתרי אינטרנט אני בטוח שגם כולם כבר יודעים, שרותי המפות, הלווינים, חיפוש התמונות, הצבעים ועוד ועוד..

אז גוגל גאגלס בעצם בא לעשות שינוי בדרך שבה אנחנו מבקשים את החיפוש בגוגל.
עד היום כדי לחפש משהו בגוגל היינו צריכים לכתוב מה אנחנו רוצים למצוא, אם זה במפות, בחיפוש האתרים או בחיפוש התמונות - אז גוגל גאגלס מקבל כאלמנט חיפוש תמונה - ועל התמונה הזו הוא מבצע חיפוש!

מה אפשר להכניס לגוגל גאגלס בתור אלמנט לחיפוש?
בתכלס אפשר להכניס הכל, אפשר לצלם תמונה של מקום (למשל מגדל אייפל) ואז גוגל גאגלס יתן פרטים על המקום, אפשר לצלם כרטיס ביקור ואז השרות יסרוק את הכרטיס ויאפשר להוסיף אותו לפנקס הכתובות (כמו גם לתת פרטים על האדם / חברה).

אפשר אפילו לצלם פרצופים ולחפש אותם - אבל גוגל נכון להיום לא מפעילים את החיפוש הזה (לטענתם זה פוגע יותר מדי בפרטיות של האנשים - ממתי אכפת להם מפרטיות?!)

התוכנה של Google Goggles כבר קיימת בפלטפורמה של גוגל, אנדרואיד, כמה זמן ועכשיו גוגל הודיע שהיא הגישה את התוכנה לאישורה של Apple - אם התוכנה תאושר נוכל להוריד אותה ל iPhone, iPad וה iPod Touch - בעצם לכל המכשירים שמריצים את מערכת ההפעלה iOS...

כמובן שעוד צריך להמתין שאפל תאשר את התוכנה (וכולנו זוכרים את תוכנת הטלפון של גוגל שאפל הוציאה מהחנות ועד היום לא ממש ברור מה היה שם..)

אחרי שראיתי את האפליקציה עובדת באנדרואיד אני מאוד מקווה שבקרוב נראה אותה באייפון - זו ללא ספק יכולת שתהפוך את האייפון להרבה יותר מצויין לשימוש..

אין תגובות: