Google Analytics

יום חמישי, אוגוסט 05, 2010

רשת באג מביאה את האייפד ואיידיגיטל מתעצבנת

חברת באג מתחילה להביא לארץ את האייפד ביבוא מסודר.
אני בטוח שהחדשה הזו משמחת הרבה מאוד אנשים אפילו אם המחיר יוצא גבוהה במיוחד.
עבור דגם ה 16GB בגרסת ה WiFi הפשוטה (שעולה בארה"ב 499$) תשלמו בבאג 3799 שח, עבור הדגמים הגדולים יותר המחיר יעלה בהתאם.

משמח לשמוע שלא מחכים לאיידיגטל בשביל מוצרי אפל ומעבר לחבר'ה שמביאים לבד אייפדים (אני למשל) גם היבואניות הגדולות מבינות שיש כאן שוק ששווה לחדור אליו.

לא ברור עדיין מה יהיה על התמיכה בעיברית מכיוון שנכון להיום לא ניתן להתקין עיברית בלי לפרוץ את האייפד ולקנות את העיברית דרך החנות של Cydia (מדריך מלא להתקנת עיברית על האייפד ניתן למצוא בקישור).

עוד חשוב לשים לב שהאחריות על המכשיר היא של באג ולא של איידיגיטל היבואנית הרשמית ושהמכשיר מגיע ללא מטען מקורי של אפל (אני מניח בגלל ההבדל בשקע הטעינה).

איידיגטל מאוד לא אהבה את העניין ובהודעה לעיתונות שהוציאה הגדירה את המהלך הזה כ "מהלך חסר אחריות צרכני ממדרגה ראשונה וכי יש בו יסוד מוצק של הטעיית הציבור"

ידוע שאיידיגיטל חייבת לציית לחוקים שאפל מוציאה והיא אינה יכולה לבצע יבוא אפור בתחום הזה.

אני אישית מברך על העניין אבל מזהיר את כולם לבדוק טוב טוב את עניין התמיכה בעיברית, האחריות ושאר הנקודות האילו לפני שקונים - ותאמת - היבוא האישי של אייפד מארה"ב עדיין נראה לי הדרך הכי טוב וזולה - כנסו ללינק הזה ותראו איך אפשר לקנות מארה"ב בצורה יותר זולה ואולי אפילו יותר מהירה...


אין תגובות: