Google Analytics

יום חמישי, אפריל 01, 2010

אייפד יוצא ביום שבת - אתם מוכנים?!

ביום שבת הקרוב (3 לאפריל) האייפד יוצא בארה"ב - לפני שאתן לכם קצת פרטים אחרונים הרשו לי לשתף בעובדה המאוד מצערת שאנחנו לא הולכים לראות אותו בקרוב, ושאני לא הצלחתי להשיג לי אחד מהר מספיק..

תאמת אני רוצה לחכות לגרסת ה 3G - ולו רק בישביל ה GPS שיש בגרסה הזו.

אין יותר מדי מה לספר למעט שמספר אנשים כבר קיבלו את האייפדים שלהם - ולשם כך שמתי כאן כמה סרטים של פתיחת קופסאות של האייפד שאנשים שונים צילמו והעלו כבר ליוטיוב - כמו תמיד לנו נשאר רק להביט מרחוק ולקוות :)



מעבר לוידאו של פתיחת הקופסאות מספר ביקורות כבר מסתובבות ברשת.
אנסה להביא כאן את עיקרי הדברים למרות שנראה שרוב הביקורות מדברות על הדברים שכבר ידענו על האייפד - רוב האנשים מאוד מתלהבים ממנו (חשוב לזכור שאפל בחרה למי לשלוח אייפד ככה שזה לא כלכך מפתיע..

הביקורת ב Wall Street Journal מגדירה את האייפד כמכשיר שכמעט יכול להחליף מחשב נייד, הביקורת מדברת על העובדה שהמכשיר יכול להעלים לחלוטין את הצורך בשימוש בעכבר והמימוש של מנשק המשתמש מבוסס מגע עובד בצורה מצויינת ומדוייקת.

הביקורת של David Pogue מחולקת לשני חלקים (ביקורת ב New York Times) מצד אחד הוא אמור שניתן לקנות מחשב נייד במחיר יותר זול ולקבל מכשיר עם נגן DVD, כניסות USB וקורא כרטיסי מצלמה - אז למה לעזאזל צריך אייפד אם יש לך מחשב נייד וטלפון חכם?! מן הצד השני טוען פוג שהאייפד יכול להיות הפיתרון המושלם לפחדי טכנולוגיה - גם מהסקטור המבוגר וגם מהצעיר ושהמכשיר הזה, במיוחד בדרך היוצאת מהכלל שהוא עובד בפועל, יכול לכולל מהפכה.

גם הכתבה ב USAToday מאוד מפרגן ומכנה את האייפד מוצר מנצח.
הכתבה מנסה להעביר את השיחה לא על הפיצרים עצמם, הרי כמעט כל מכשיר טכנולוגי היום מאפשר לראות סרטים, תמונות, לגלוש באינטרנט ולשלוח מייל - אבל האייפד עושה את זה, לטענת הכתבה, בצורה מאוד אלגנטית. בצד השלילי מעלה הכתבה את עניין הפלאש שחסר באייפד ואת עובדת האייפד עובד עם האייטיונס על מנת להעביר את הנתונים ואת התוכן למכשיר.

גם הביקורת של Andy Ihnatko עבור ה Chicago Sun Times אוהדת ומתארת את האייפד כמכשיר מהפכני אשר לאחר 10 דקות של שימוש בו נראה כאילו הוא ממלא תפקיד חשוב מאוד בין המחשב הנייד למכשיר הטלפון החכם.

גם הביקורת ב Houston Chronicle שאותה כתב Bob "Dr. Mac" LeVitus מסכמת בכל שהאייפד לא מחליף מחשב נייד (למרות שהכותב טוען שהוא דווקא כן מסוגל לעשות את זה) אלה יותר מייצר נישה חדשה של מוצרים - לשימוש במיקומים שבהם מחשב נייד / טלפון חכם לא ממש נוחים (ספה / בית קפה וכו').

אני חושב שזה די מסכם את הנקודות העיקריות יומיים לפני יציאת המכשיר - הוא נראה טוב, הוא עובד מצויין והוא מוצא את מקומו בשימוש היום יומי.
אין בו פלאש ועבודה במקביל של תוכנות והוא מחייב עבודה עם האייטיונס על מנת לסנכרן נתונים.

עכשיו רק נותר לנו לחכות שהמכשיר יגיע אלינו - או לי למצוא מישהו שיביא לי אחד מארה"ב.









אין תגובות: