Google Analytics

יום חמישי, ינואר 22, 2009

iPhone 3G Battery 2-in-1 Review - סקירת סוללה חיצונית לאייפון


כולם יודעים שהאייפון שותה סוללה - בטח ובטח כשמשתמשים בו כ GPS וכנגן מוסיקה כל היום.
לכן כמות הסוללות שעוזרות לנו לעבור את היום עם הטלפון הנחשק הולכת וגדלה.

היום אני הולך לדבר על סוללה נחמדה מאוד שמתחברת לאייפון מלמטה ומאפשרת לטעון את המכשיר בקלות רבה ולקבל עוד קצת זמן סוללה.

הסוללה נקראת Back Up Battery 2-in-1 כאשר לא ברור מי מייצר את הסוללה הזו אבל היא מזכירה בצורה מחשידה סוללה של חברת Kensington, בעיצוב במראה ובנתונים.

הסוללה אמורה (על פי הנתוננים על האריזה) לכלול סוללה ליטיום איון בעוצמה של 1800mAh ולספק עד 30 שעות מוסיקה, 6 שעות וידאו ו 3 שעות דיבור לאייפון.

אגב - סוללות רבות מגיעות עם עוצמה נמוכה יותר ועל בסיס הנתונים בלבד הסוללה הזו אמורה לטעון אייפון ריק לגמרי לרמה מלאה לגמרי - מבדיקה לא מקיפה שערכתי זה נראה שהסוללה אכן מסוגלת לטעון את האייפון לגמרי.

הסוללה מגיע עם כבל USB שמאפשר לטעון את הסוללה בכל מקום על ידי חיבורה למחשב.
חשוב לציין שהכבל מעביר מתח בלבד - כלומר ניתן לטעון באמצעותו את האייפון אבל לא לסנרן נתונים, בכל מקרה החיבור התחתון של הסוללה, למרות שהוא דומה לחיבור האוניברסאלי של האייפון / אייפוד אינו מעביר נתונים - כלומר לא הצלחתי לחבר את יציאת ה Line Out שלי ברכב דרך המחבר הזה - הקול פשוט לא יצא משם.

על פי הכתוב על האריזה אמור להגיע גם מתאם לחשמל (110-220) אבל בגרסה שקיבלתי לא הגיע כזה מטען.

על הסוללה אפשר למצוא שלוש נורות כחולות בצד שמאל שמעידות על מצב ההסוללה הפנימית בעוד בצד השני נורה אדומה מספקת חיווי לגבי חיבור הסוללה לחשמל (בזמן טעינת הסוללה).

הגודל הקומפקטי של הסוללה עושה אותה אידיאלית לטיולים / מילואים וכל מצב אחר בו אתם נדרשים לקבל עוד קצת "מיץ" מהאייפון שלכם.

חשוב לזכור כי הסוללה מסוגלת לטעון גם אייפוד טאצ / אייפוד קלאסיק וכל אייפוד אחד עם חיבור אוניברסאלי בקצה. (כולל אייפון דור ראשון, אייפוד טאצ דור ראשון ושני, אייפוד קלאסיק לדורותיו, אייפוד ננו, אייפוד מיני ....)

בשורה התחתונה הסוללה עושה בדיוק מה שהיא טוענת, אמנם הייתי שמח מאוד אם הכבל היה מעביר גם נתונים כמו גם החיבור בקצה הסוללה - אבל בהתחשב בתימחור (150 ש"ח) אני חושב שה iPhone 3G Battery 2-in-1 שווה את המחיר.

ויש גם וידאו קצר





תודה לניסן על הסוללה לביקורת - עוד פרטים תוכלו לקבל ב 052-7060183 אם תגידו שהגעתם דרך הביקורת בבלוג תקבלו גם מגן מסך וכיסוי סיליקון מתנה - שווה!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אפשר גם להזמין לבד בדילאקסטרים ב13 דולר ומשלוח חינם
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18059