Google Analytics

יום רביעי, ינואר 28, 2009

Pure-Fi Anytime Review - ביקורת רדיו שעון פיור-פיי

הדבר החזק ביותר בגזע האדם הוא היצירתיות ותעיד על כך התעשיה הענפה של תוספים שהתפתחה מסביב לאייפוד :D
ברור לגמרי שכל אחד משתמש באייפוד שלו בדר"כ שונה, חלק שומעים בו מוסיקה, חלק רואים וידאו, חלק תוכניות פודקסטים, אחרים אפילו מקליטים הרצאות ולומדים עם האייפוד.

ההצלחה של האייפוד הביאה את התעשיה כולה למצב של אקסטזה וכל חברה מנסה למצוא איזו נישה שבה היא תוכל להרוויח על גבם של בעלי האייפוד הנאמנים. (והרגילים לבזבז סכומי כסף גדולים).
חברת לוגיטק היא מהחברות המוצלחות יותר בתחום האביזרים המשלימים (בדיוק לפני כמה שבועות דיווחה החברה על המכירה של העכבר המליארד שלה) וככזו הרי זה רק ברור שהחברה תוציא גם היא מערך של תוספים לאייפוד / אייפון.

המוצר שאני הולך לסקור היום (Pure-Fi-Anytime) יצא לפני חודשים מספר בחול והגיע לארץ במהירות מפתיעה (ואני מברך מאוד על כך).
עם ה Pure-Fi Anytime החברה מנסה לתפוס כמה שווקים במקביל, מצד אחד מדובר ברמקולים משולבים דוק לאייפוד הכוללים שלט רחוק.
מצד שני זה גם רדיו שעון מעורר שמאפשר להתעורר לצליל האייפוד או תחנת רדיו כלשהיא.
תוסיפו לזה פיצר מגניב ומיוחד, במערכת הזו מדובר בחיישן תנועה ויש לכם מערכת הכל בהכל שמתאימה לכל בעל אייפוד / אייפון מצוי.
חיישן התנועה שבמכשיר מאפשר להגביר את תאורת השעון על ידי הזזת היד מעל המכשיר (כמו גם להפעיל את ה Snooze אם בא לכם להתפנק במיטה עוד קצת ) - בצורה כזו בלילה התאורה חשוכה למדי בכדי לא להפריע לישון אבל בהזזת יד התאורה מתגברת ואפשר לקרוא את השעון בקלות - פיצר מיותר לחלוטין אבל עושה רושם על כל מי שצריך לעשות עליו רושם (חברים, הורים וקהל המעריצים).

המכשיר מתאים לכל האייפודים והאייפוים (הראשון וה 3G) והוא מגיע מצוייד ב Universal Dack של אפל מה שאומר שאפשר לחבר אותו לכל מכשיר של אפל שעובד עם דוק (החיבור האוניברסאלי שבתחתית המכשירי).
ניתן לחבר לרדיו גם מקור סאונד חיצוני באמצעות כניסת בננה קטנה, אישית מצאתי את החיבור הזה שימושי ביותר - עוד על כך בהמשך.
עוד ניתן למצוא באחורי המכשיר חיבור לאנטנת AM וחוט שמשתמש כאנטנת FM.

השימוש הקלאסי של המכשיר הוא על יד המיטה כרדיו שעון.
ניתן לכוון את המכשיר לשמש כשעון מעורר, המכשיר כולל שני שעונים וניתן לבחור אם להתעורר לקול הרדיו (FM / AM) צילצול (Buzzzzzzz) או האייפוד - על מנת להתעורר לקול האייפוד יש צורך ליצר באייפוד שתי רשימות השמעה (Alarm 1 ו Alarm 2) כאשר Alarm 1 תנוגן עם ההצילצול הראשון בעוד הרשימה השניה עם הצילצול השני.

כמובן שכל אותו הזמן האייפוד שלכם יושב לו בעריסה ונטען כך שהדוק הזה משמש גם במטען על יד המיטה וזה לכשלעצמו שווה במיוחד.

מעבר למיקום הקלאסי של המכשיר על יד המיטה מצאתי אותו מאוד שימושי במשרד.
האייפון ידוע כזולל סוללה קלאסי ומייד חשבתי שאוכל להשתמש ברדיו שעון הזה כדוק על יד המחשב.
חיברתי את המכשיר על שולחן העבודה שלי, לכניסת ה Line In חיברתי את כרטיס הקול של המחשב וכך אני יכול לשמוע מוסיקה מהאייפון במשרד בלי שהסוללה שלו נגמרת וגם להעביר את השליטה בסאונד למחשב בלחיצת כפתור שלט קלה.
גם השעון נחמד מאוד למרות שעל צג המחשב יש תמיד שעון מכוון ומסונכן.

אבל לא הכל כלכך נוצץ - ראשית בתור אחד שאוהב מאוד את המוצרים הנלווים של לוגיטק (יש לי כמה עכברים ומקלדות של החברה) התחושה של המערכת הזו אינה מספקת, ביחס לתאג המחיר בארץ (מחיר רישמי של 899 ש"ח- אגב המחיר בחול עומד על 99$) הייתי מצפה לאיכות בנייה יותר טובה - אבל גם עם אנחנו שמים בצד את איכות הבנייה איכות הסאונד (שהיא לטעמי החשובה ביותר) ירודה למדי.
הסאונד לא מספיק מלא ולא מספיק חזק בישביל להצדיק את המחיר.

בתחום הפונקציונליות השעון המעורר גם הוא לא בדיוק שם, בכל טלפון סלולארי פשוט היום ניתן לקבוע צילצול השקמה שיעבוד בימים מסויימים (בשישי שבת אני לא כלכך אוהב לקום מוקדם - למרות שאת הילד שלי זה לא ממש מעניין :D) והייתי שמח לראות פונקציונליות כזו גם במכשיר הזה.

אז מה יש לנו כאן -
אישית אני חושב שזה נסיון מוצלח למדי של החברה לייצר מוצר שיקלע לכמה שיותר פיצרים, יש לו שעון מעורר, רדיו ודוק והוא מגיע מצוייד בשלט רחוק וכניסת Line In ואפילו חיישן תנועה.
אבל בדיוק בגלל זה התחושה היא שבאף אחד מהפיצרים האילו לא עשו עבודה יסודית מאוד - אני אישית הייתי מוותר על כמה מהפיצרים על מנת לעשות אחרים טוב יותר - ולי אישית הדבר שהכי מפריע זה איכות שמיעת המוסיקה מכיוון שבסופו של דבר מה שרובינו רוצים לעשות עם האייפוד שלנו זה לשמוע מוסיקה.

אז אם אתם רוצים מוצר אחד שיכול לעשות הרבה שווה לבדוק את ה Pure-Fi Anytime אבל אם אתם מחפשים משהו מסויים (כמו למשל לשמוע מוסיקה בחדר או להטעין את האייפון על יד המיטה) תוכלו למצוא אלטרנטיבות זולות יותר.

המוצר נבדק באדיבות יבואנית לוגיט´ק בישראל - מעתק.
ובשיתוף hometheater.co.il

אין תגובות: