Google Analytics

יום שבת, נובמבר 15, 2008

כבוד! צוות hebdev עושה עבודה וזוכה לכבוד

את המכתב הזה פירסמו החברה ב HebDev היום:

מה חדש?

15 בנובמבר, 2008
משתמשים יקרים שלום רב,
לאחר לבטים רבים וימים של דיונים, החליט צוות HebDev לצאת בהצהרה מסודרת ולספר את שעל ליבם.
כפי שאתם כבר יודעים, צוות הפיתוח מעולם לא ביקש שכר על עבודתו ועשה זאת בחפץ לב.
תחזוקת שרתי האתר נעשית מכיסם הפרטי של חברי הצוות, וכן כל הוצאותיהם הנלוות הקשורות אם במישרין או בעקיפין לפרויקט חבילת העברית החינמית.
אלפי שעות פיתוח הושקעו בפרויקט בשביל מטרה אחת: לספק אלטרנטיבה חינמית לתמיכה עברית במכשירי האייפון והאייפוד טאץ' לכלל קהילת המשתמשים בישראל.

לצערנו, השקת העברית החינמית התחילה ברגל שמאל כאשר בחרו אתרים רבים לצנזר את שם הקבוצה וכל קשר אליה.

משהחלטנו בגרסתנו האחרונה לנתב את שם המתחם של פורום iPhones לערך צנזורה, נעשה הדבר על מנת להביע את תסכולנו מהמצב הקיים בפורום ולהעביר מסר חד משמעי כי נמאס לנו מהיחס המבזה.

ואכן, בשיחה שהתנהלה ביום שישי בין דובר הקבוצה לבין מנהלי אתר iPhones הגיעו שני הצדדים להבנה והוסכם להסיר את הצנזורה באופן הדדי, למען קהילת האייפון בישראל.

עקב כך ובהתאם לזאת, החליט צוות HebDev להמשיך את פיתוח העברית גם בגרסאות עתידיות, ולהסיר את הצנזורה על ידי הוצאת עדכון גרסה (2.1.0-6) ב Cydia.
אנו מקווים כי בצעד זה נסתם הגולל על הפרשה, וכי יכולים אנו להמשיך ולנתב את זמננו ומאמצינו בפיתוח חבילות העברית בחינם לטובת עשרות אלפי משתמשינו בישראל.

בברכה,
צוות HebDev

אישית אתם בוודאי יודעים שאני תומך במאמצים של החבר'ה של hebdev כל הזמן - אני מקווה שהם ימשיכו בפעילות ומקווה לעזור להם בכל דבר.

אין תגובות: