Google Analytics

יום שבת, נובמבר 01, 2008

מה מחכה לנו בגרסה 2.2 של האייפון / אייפוד טאצ?!

הזמן מתקדם לו בעצלתיים והמהנדסים של אפל עובדים על גרסה 2.2 של תוכנת האייפון / אייפוד טאצ.

האתר AppleTell סרק את הרשת ואני מביא לכם את עיקרי השמועות / ידיעות לגבי הגרסה הבאה של המכשיר שכולם אוהבים (לשנוא?!)

* מבט רחוב של גוגל (Google Street View): למי שלא מכיר, מעבר לעובדה שגוגל ממפה את כל העולם, מצלמת את כל העולם מהלווין שלה היא גם ממפה ומצלמת את העולם ממבט רחוב.
הפרויקט כולל מכוניות שנוסעות בכבישים שונים ומצלמות את כל הרחובות (בינתיים בארה"ב ובארופה) - הפיצר הזה נותן לכם את האפשרות לנסוע בצורה וירטואלית בכל מקום בעולם בלי בעצם להיות שם.
בגרסה הבאה של האייפוד טאצ / אייפון הפיצר הזה יגיע לכולם.

* הורדה ישירה של פודקסטים: למי שלא זוכר דיברתי בעבר על תוכנה שאפשרה להוריד פודקסטים ישירות מהרשת לאייפון / אייפוד טאצ (דרך WiFi / 3G) בזמנו אפל לא אישרה את מחירת התוכנה בחנות שלה - בגרסה הבאה אפל מתכננת להוסיף את האפשרות הזו לאייפון (פיצר מצויין לטעמי)

* כתיבת ביקורת לתוכנה אחרי המחיקה שלה: בהתחלה כל אחד יכול היה לרשום ביקורות על תוכנות בחנות התוכנות של אפל - אייטיונס. מיותר לציין שזה היה די מטופש בגלל שאנשים שמעולם לא היתקינו תוכנה יכלו לכתוב עליה ביקורת.
אפל הוריד את האפשרות הזו ונכון לימים אילו רק מי שיש לו את התוכנה יכול לכתוב עליה ביקורת - אם מחקתם את התוכנה לא תוכלו לכתוב ביקורת - על פי המאמר העניין הזה אמור להשתנות גם כן.

* תמיכה ב Line in דרך חיבור הדוק.

* אייקונים של Emoji: למרות שאיאפשר לשלוח באייפון הודעות מולטימדיה (mms) האייקונים האילו יאפשרו לשלוח הודעות עם אייקונים בתור הודעות sms - לא ממש מבין מה הצורך בפיצר כזה אבל נדע עוד כשנראה.

* שיתוף מיקום: נכון להיום מספר תוכנות מאפשרות לשתף את המיקום שלך בתוכנות שלהן - נראה כי אפל תוסיף את הפיצר הזה כך שהוא יעבוד ישירות עם המפות שמגיעות עם האייפון כך שחברים שלכם יוכלו לראות בכל רגע איפה אתם! (איזה כיף...)

* אפשרות לכבות את תיקון המילים האוטומטי בזמן כתיבה במכשיר.

* שינויים קטנים לדפדפן ספארי: בעיקר שינויים קוסמטיים.

יש כמה דברים שלא שמענו עליהם אבל הגיע הזמן לטפל בהם!

* העתק הדבק... (את זה אפשר רק לקוות)

* API Callback  - עוד בספטמבר אפל הבטיחה למפתחים אפשרות להודיע לאייפון על שינויים ועידכונים לתוכנות שונות - את זה עדיין לא קיבלנו.
למי שלא יודע במה מדובר, תוכנות שנקנות דרך החנות של אייטיונס לא יכולות לרוץ ברקע - מה שזה אומר שברגע שיצאתם מהתוכנה היא לא עובדת יותר (אם למשל אתה מדברים עם מישהו ב ICQ ויצאתם מהתוכנה לא תוכלו לדעת שמישהו מחפש אותכם ב ICQ - אפל הבטיח לאפשר למתכנתים לשלוח הודעה מיוחדת לאפל והיא מצידה תעביר את ההודעה הזו לטלפון ומשם לאליקציה הרלוונטית)

אין תגובות: