Google Analytics

יום שישי, יולי 11, 2008

עידכונים חמים (או מה שנקרא פוסט קצת עם מלא נושאים כולל הפריצה)


אז לא הייתי מול מחשב כמה שעות וכרגיל האינטרנט חוגג.

החנויות בארה"ב פתחו שערים והציבור התחיל לקנות את האייפון - אבל משהו השתבש בדרך והשרתים של AT&T שאמורים היו להפעיל את כל המכשירים במקום קרסו ולא היתה ברירה אלה לעצור את את התהליך באמצע - כנראה שאפל לא ממש תשבור שיא היום..

אבל המגזינים החשובים כמובן כבר השיגו אייפון אחר ואילו התוצאות של ההשוואה שכבר הספיקו לערוך החברה ב iLounge:

שמע הזמן שיחה
* איכות השמע של מען השיחה (מי שהתקשרנו אליו מהאייפון שלנו) דומה בשני המכשירים.
* איכות השמע ברמקול היתה הרבה יותר טובה באייפון דור ראשון למען השיחה בעוד שלמשתמש האייפון השיחה נשמע טוב יותר באייפון החדש.
* בזמן דיבור עם דיבורים שן כחולה המען של השיחה אמר ששומעים הרבה יותר טוב בצורה ברורה מאוד עם האייפון החדש (iPhone 3G)

איכות מסך
* המסך של האייפון החדש נוטה יותר לצהוב בעוד המסך של האייפון הקודם (כמו גם האייפוד טאצ נוטה יותר לכחול - אגב לטעמי אם לא שמים אותם אחד על יד השני ההבדלים מאוד זניחים)
* בהירות המסך דומה מאוד
* כמובן שהגודל והרזולוציה נשארו בדיוק אותו דבר.

מצלמה
* איכות המצלמה דומה מאוד בין הדגמים השונים של האייפון.

עוד פרטים (ותמונות) תוכלו למצוא בסקירה של iLounge.


כמובן שאחד הנושאים הכי מעניינים הוא עניין הפריצה של האייפון - החברה של Dev Team שהיו אחראיים לפריצות רבות של האייפון הודיעו שיש להם פריצה אבל בינתיים עוד לא ראינו שום תוכנה בחוץ, ידוע גם ש Zimbri (מי שכתב את תוכנת הפריצה המעולה ZiPhone) עובד גם הוא על פריצה (והוא כנראה הצליח - ראו תמונה - רק שבינתיים הוא עוד עובד על התוכנה) - לא הייתי מהמר על זה אבל נראה לי שאנחנו הישראלים יכולים לישון בשקט - לא יעבור זמן רב עד שנוכל לפרוץ לנו אייפון חדש.

אגב למי שיש אייפון דור ראשון או אייפוד טאצ - אני מקווה שברור לכם לא לעדכן את האייפון / אייפוד טאצ דרך האייטיונס בשום אופן - עד שלא תהיה פריצה זה יעלים לכם את העיברית ואולי אפילו יהרוס משהו במכשיר...

זהו לבינתיים...

אין תגובות: