Google Analytics

יום שישי, יולי 11, 2008

מחכים לאייפון החדש - האפליקציות

אז בינתיים כשחלק מהעולם כבר התחיל לקנות אייפון (יש את הסטודנט מניו-זילנד שהיה הראשון לקנות את האייפון החדש) ואנחנו כמובן לא ממש בדרך לקנות אותו (בטח לא כאן) אני רוצה לדווח לכם קצת על מה שמחכה לנו עם האייפון החדש - האפליקציות.

אז את העובדה שיש חנות חדשה לממכר אפליקציות אנחנו כבר יודעים - ועם עידכנתם את האייטיונס שלכם אתם גם יכולים להתחיל להוריד את התוכנות משם (כמובן עם חשבון באייטיונס).

חלק מהתוכנות כבר עושות גלים ברשת ואנשים כותבים עליהן בטרוף - אנסה להביא את המיטב שבמיטב ולספר לכם מה אנשים אוהבים מבין האפליקציות החדשות.

התוכנה הראשונה (שכבר הזכרתי בפוסט הקודם על האייטיונס) מקבל תשבוחות רבות ברשת - ואני מדבר על השלט שאפל הוציאה בחינם לאייפון / אייפוד טאצ.

השלט החדש מאפשר להתחבר לכל ספריית אייטיונס בכל מחשב שיש לכם בבית (דרך רשת WiFi) כמו גם לאפל TV שלכם ומאפשרת לשלוט במכשיר בצורה מלאה (כולל אפילו שינוי דרוגים של שירים).
בהתאם לסיגנון של אפל השלט כולל תצוגה מלאה של האלבומים ותמונות האלבומים כמו גם הסרטים והסדרות.

הדבר היחיד שחסר באפליקציה היא האפשרות להתחבר לסיפרית האייטיונס מכל מקום דרך האינטרנט ולנגן את המוסיקה דרך הרשת, אין ספק שתוספת כזו לאפליקציה תהפוך את עניין המקום באייפון לזניח ביותר...

הוידאו ממחיש את העניין לא רע בכלל.





תוכנה נוספת ששווה לדבר עליה היא התוכנה של שרות המוסיקה המצליח פנדורה (שלצערנו הרב עובדת נכון להיום רק מגבולות ארה"ב - או דרך פרוקסי אמריקאי).
נראה שזו התוכנה הראשונה שפנדורה מוציאה בחינם לשירות טלפונים והיא תאפשר לשמוע מוסיקה דרך הרשת (WiFi או 3G) בחינם - את עלות ההשמעה יכסו פירסומות שיושמעו מדי פעם (לטענת החברה כ 0.88% מהזמן) בדומה לרדיו רגיל רק בתדירות הרבה הרבה יותר נמוכה.. מעניין מה RIAA מתכננת להם.

כתבה מלאה על התוכנה אפשר למצוא ב Wired.

זהו לבינתיים על תוכנות חדשות לאייפון / אייפוד טאצ - כמובן שיהיו עוד ועוד ועוד ועוד עידכונים

אין תגובות: