Google Analytics

יום חמישי, מאי 31, 2007

iTunes 7.2 - תמיכה בשירים ללא DRM - עדכון


אייטיונס מקבלת עדכון - 7.2 שמוסיף תמיכה במה שנקרא iTunes Plus

iTunes Plus זה השם של השירים ללא DRM שאמורים להתחיל להמכר ממש ממש בקרוב (שירים באיכות של 224kbps AAC ללא DRM במחיר של 1.29$).

לא הצלחתי לראות את השירים בחנות עצמה אבל אני מניח שבקרוב מאוד...

עדכון:
אז עכשיו זה כבר online ואפשר להתחיל לקנות שירים ללא DRM.
הודעה שקראתי ב Slashdot אומרת שהשירים מכילים את המידע של הלקוח שקנה אותם בתוך השירים (כתובת ה e-mail שלו והשם שלו) ככה שאם השירים יופיעו איפה שהוא ברשת יהיה אפשר לעקוב אחריהם (שבתכלס זה לא ממש מפריע לי - הבעיה העיקרית שלי עם שירים מוגנים ב DRM זה לא זה שהם מוגנים אלה שהם מגבילים וזה שבתוך השירים יש את המידע עלי לא מפריע לי לנגן אותם איפה שאני רוצה ומתי שאני רוצה).

התמונה מימין מראה שיר כזה ואת הפרטים שלו (מתוך Gizmodo) עוד ב Gizmodo לקחו את השירים לנסיעת מבחן על מנת לראות האם יש הבדל משמעותי בין הקידודים 128kpbs (בגרסה הישנה) לבין 256kpbs בגרסה החדשה - הם לא התרשמו כלכך ולטענתם רק אודיופילים רציניים יבחינו בהבדל (למרות שהבדיקות הבילתי תלויות שלהם נעשו גם עם אוזניות איכותיות וגם עם מערכת ביתית מכובדת (לא רשמו את הפרטים).

כמובן שהאיכות הגבוהה יותר היא לגמרי עניין של טעם אבל החידוש הגדול כאן הוא העדר ה DRM.

אז עכשיו חברים - נשאר לכם רק להתחיל לקנות שירים :-)

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

i just got an ipod video and when i play videos i cant hear anything if you know whats wrong please help me.
my mail is:
an_almaz@walla.co.il

thanks

Nir Sagiv אמר/ה...

יכולות להיות כמה סיבות לזה
הכי טוב אם תכנס לפורום אייפוד בתפוז בכתובת
http://www.tapuz.co.il/TapuzForum/main/forumpage.asp?forum=1104
ותשאל בפורום (אני מנהל אותו)