Google Analytics

יום חמישי, מאי 17, 2007

בלאגן בבלוגוספירה של הגאדג'טים


כמו שכולכם יודעים כל האתרים המובילים בעולם מנסים מאוד להיות הראשונים שמדווחים על כל דבר - ובגלל שאילו בלוגים לא מקפידים מאוד על כל מה שכתבים רציניים במערכות יותר רציניות מקפידים עליהם.

זו לא בעיה רצינית כל עוד כולם יודעים שמדובר בבלוגים לא מקצועיים ולא לוקחים אותם ברצינות - אבל כמה בלוגים כאילו כבר מזמן הפכו להיות המקור למידע בנושאים שונים וכאן מתחילה להיות בעיה.

אתמול כמה אתרים רציניים (ביניהם engadget המצויין) קיבלו טיפ מעובד אפל אי-מייל, שלכאורה הגיע מתוך אפל עצמה, שבו יש מידע על כך שה iPhone וה Leopard הולכים להתעקב עוד קצת - ההודעה כמובן פורסמה מייד מה שהוביל לירידה חדה של כמעט 4% במנייה של אפל... חבל רק שאחרכך התברר שהנתונים לא היו נכונים והמכתב הזה לא נכון ומזוייף.

איפה עומדת האחריות שלנו בתור כותבי בלוגים (לא שהבלוג הקטן שלי בכלל מגיע לחשיפה של engadget אבל עדיין) עד כמה אנחנו יכולים לירות מהשרוול בלי לבדוק מה בדיוק אנחנו כותבים?!
איפה גם עומדת היכולת שלנו הקוראים לדעת לקחת את מה שכתוב במדיה המהירה הזו בערבון מוגבל...

אז אני מקווה שאתם לא קונים ומוכרים מנייות על בסיס מה שאני כותב ואני מצידי מנסה לוודא שאני לא כותב שטויות למרות שט.ל.ח.

[מקור Gizmodo]

אין תגובות: