Google Analytics

יום שני, ספטמבר 20, 2010

מציאות מדומה על האייפון / אייפוד טאצ - Look-Up

אפליקציות של מציאות מדומה ניתן לראות בעיקר בדמו ולא ממש בחיים האמיתיים ולכן כשראיתי את Look-Up לראשונה זה היה נראה לי כמו עוד דמו - עד שהבנתי שזה ממש עובד באמת!

לפני שאמשיך לספר לכם על הפרויקט המגניב הזה (Look-Up) אתחיל בכך שאני מכיר את המפתח (המפתח והמעצב הם שני חברה ישראלים מגניבים) ולכן יש לי אפילו עוד אינטרס לקדם את העבודה שלו - ובשביל שלא תגידו שאני מפרסם כאן משהו אמשיך ואומר שמחר (יום שלישי ה 21 לספטמבר) האפליקציה שלהם הולכת להיות חינמית ל 24 שעות - ככה שאתם אפילו לא צריכים לשלם שום דבר - פשוט להכנס ללינק ולהוריד אותה בחינם!

עכשיו קצת על המשחק Look-Up
אז המשחק (שמתאים אגב לאייפון 4 / אייפון 3GS / אייפוד טאצ 4) משתמש במצלמה שלכם ומאפשר לכם להלחם בחייזרים שפולשים מהחלל.

אם תשחקו בתוך הבית, בים, ברחוב או בעצם בכל מקום החללים פשוט יקיפו אותכם (360 מעלות באמת) ואתם תצתרכו (באמצעות האייפון כמובן) לירות בהם ולהרוג אותם.

המשחק הזה (שלא כמו הרבה משחקים אחרים) מחייב אותכם לעמוד ולשחק בעמידה - בוידאו המצורף ניתן לראות בקטנה איך זה עובד.

פיצר מגניב במיוחד שיש במשחק היא העובדה שאפשר לשחק בו שניים ביחד!
אז מפת חלליות החייזרים משותפת לשני השחקנים והמשחק הופך להיות הרבה יותר מגניב והרבה יותר מהנה (יש אפילו נשקים שרק במוד של שני שחקנים עובדים).

לעייפים שביננו - ודגן (מפתח המשחק) העיד על עצמו שהוא כתב את זה במיוחד כדי לשחק בזה שכשהוא עייף - ניתן לשחק במוד ישיבה - ואז החייזרים החביבים תוקפים רק ב 180 מעלות ולא ב 360, כמו בגרסה המלאה.

במקום לבזבז לכם עוד זמן אני אומר - סמנו ביומנים או כנסו לאתר המשחק - מחר, יום שלישי, האפליקציה חינמית בחנות של אפל.
אז פשוט לכו להוריד ותראו אם ההמלצה שלי שווה משהו - ספרו לחברים שלכם ושהם יספרו לחברים שלהם.

אפילו יותר טוב - תלחצו כאן למטה על הקישור לטוויטר / פייסבוק או כל רשת אחרת ופרסמו את הפוסט הזה - האפליקציה חינמית, המפתחים חבר'ה טובים משלנו אז יללאה - לוידאו..






אין תגובות: