Google Analytics

יום שני, יוני 21, 2010

iPhone OS4 מגיעה היום - כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים

אז היום המיוחל הגיע ומערכת ההפעלה החדשה של אפל אמורה להיות משוחררת לאייפונים הישנים היום.
מה צריך לעשות? מה אסור לעשות ולמה לצפות - כל השאלות האילו יקבלו תשובה בפוסט הזה...

ראשית ולפני הכל - אם יש לכם אייפון פרוץ בשום אופן לא לשדרג מכיוון שברור שהשידרוג ינעל את האייפון שוב ולא ברור לגמרי אם יש או אין פריצה..

אם יש לכם אייפון שהוא simfree או אייפון שנקנה מאחת החברות בארץ אתם יכולים לעדכן אותו בכיף ולהתחיל להנות.

כמו תמיד לפני שמתחילים בשידרוג מומלץ לוודא שיש לכם גיבוי של האייפון (קליק ימני על האייפון בזמן שהוא מחובר לאייטיונס ו backup והאייטיונס יגבה לכם את האייפון).

מי מקבל מה?

אם יש לכם אייפון 3GS או אייפוד טאצ דור שלישי (32 או 64 גיגה) תקבלו את כל החבילה, כל הפיצרים יעבדו לכם במערכת ההפעלה החדשה (כמובן שמכיוון שאין מצלמה קדמית לא ממש תוכלו להשתמש בה..) אבל מולטיטסקינג, מקלדות שן כחולה וכו' יעבדו לכם מצויין.

אם יש לכם אייפון 3G או אייפון 2G (דור ראשון) אתם במצב קצת יותר מבאס - כמו שאפל כבר הודיעה המכשירים האילו חלשים למדי ולכן לא יוכלו לתמוך בכל הפיצרים של המערכת החדשה (אולי הגיע הזמן לשדרג...)

בעלי אייפון 3G ואייפוד טאצ דור שני יוכלו לשדרג אבל מולטיטסקינג, ערכות נושא לרקע ותמיכה במקלדת שן כחולה לא יעבדו במכשיר (בגלל דרישות החומרה הגבוהות של מערכת ההפעלה iOS4).

אייפון 2G ואייפוד טאצ דור ראשון - אין בכלל שידרוג.

חשוב לזכור שעל מנת לשדרג יש צורך באייטיונס 9.2 שיצא לפני כמה ימים.
אתם מוזמנים לעדכן (בינתיים לא ראיתי שום בעיות עם העידכון הזה) - שימו לב שבזמן העידכון האייטיונס בונה מחדש את סיפרית השירים ואם יש לכם כזו גדולה זה יקח זמן...

לא מייד נקבל את התחושה המלאה של מערכת 4.0 מכיוון שבינתיים לא כל האפליקציות עידכנו את התוכנה שלהם על מנת להתאים למערכת החדשה ככה שבשלב ראשון לא בטוח שנראה ממש שימוש למולטיטסקינג ושאר היכולות של המערכת כבר מהיום הראשון.

אישית בתור משתמש iPhone 3G קצת מבאס אותי שאני לא הולך לקבל את ה Multitasking אבל זו סיבה מצויינת להצדיק שידרוג של המכשיר :)

כמו תמיד - אם יש לכם סבלנות תמיד מומלץ לחכות כמה ימים על השידרוג - אבל אם אתם כמוני אתם בטח בודקים כל חמש דקות אם העידכון יצא...

3 תגובות:

גיאחה אמר/ה...

כאייפוניסט טרי יחסית אני מצפה בקוצרוח לשדרוג הזה, אבל מעדיף לחכות כמה ימים ולראות שזה לא יוצר בעיות למשתמשי אייפון עבריים או ווטאבר...

Nir Sagiv אמר/ה...

אם אתה יכול לחכות - חכה
תמיד בימים הראשונים יש כל מני בעיות...

אנונימי אמר/ה...

יש לי שאלה...
לגבי מה שציינת שלמי שיש אייפוד דור 2 הגרסא החדשה לא תשפיע. והוא צריך לשדרג... איך משדרגים?