Google Analytics

יום חמישי, יוני 24, 2010

האייפון בחוץ - חדשות ועידכונים - וגם יש פריצה

הסטרית האייפון בעיצומה ואישית לא ממש בא לי להשתתף, במיוחד כי יעבור עוד הרבה זמן עד שאוכל לקנות לעצמי אייפון 4G חדש (במקרה הטוב בספטמבר האייפון יגיע לארץ - אם מישהו מכם נוסע לאיטליה ורוצה להביא לי אחד - יש על מה לדבר :D)

בינתיים בחול אנשים מתחילים לקבל את האייפון שלהם (וכל השאר עומדים בתור לפני החנויות השונות ברחבי ארה"ב אבל יש כמה דברים נוספים שאפשר לדווח עליהם.

אם עדכנתם את האייטיונס שלכם בזמן האחרון אולי שמתם לב לעובדה שאפל שינתה את מסמך הפרטיות שלה ועכשיו ניתן לראות שבשימוש שלנו באייפון עם שירותי מיקום מופעלים (למשל עבודה עם GPS וכו') אנחנו נותנים לאפל הרשאה להשתמש במיקום שלנו עם חברות צד שלישי.

אישית אני חושב שזה לא ממש משנה ושהעניין הזה קשור לפלטפורמת הפירסום של אפל (iAd).
בצורה כזו אפל יכולה לתת לנו מודעות מותאמות מיקום דרך הפלטפורמה החדשה ואני דווקא בעד.

כמובן שכל המידע שנאסף הוא אנונימי (אני יכול רק לקוות) ואם כבר לראות פרסומות עדיף שיהיו רלוונטיות...

אני מניח שגם זה בטח מעניין ישראלים רבים - גרסת האייפון החדשה כבר נפרצה!

אם יש לכם אייפון 3G הפריצה פשוטה ביותר - פשוט פורצים את האייפון עם redSn0w (יש גרסה לחלונות ולמק) - שימו לב שהגרסה עדיין בבטא ככה שיש מצב לתקלות...

אם אתם עם אייפון 3GS פשוט תורידו את הקישור מכאן.

אם אתם רוצים גם תשובה ל simFree גם זה כבר ישנו.
פיתרון ה ultraSn0w 0.93 גם הוא כבר כאן - פשוט אחרי הפריצה יש להכנס ל cydia ולהוסיף את המקור repo666.ultrasn0w ולהתקין את ultraSnow 0.9.3.

כמובן שזה מוריד אחריות וכמובן שהכל בבטא וכמובן שאני לא אחראי על מה שיקרא לטלפון שלכם...

אז מה אתם עוד עושים כאן?! לכו לפרוץ את האייפון שלכם.

עידכון: גרסה חדשה ומעודכנת (PwnageTool) אפשר למצוא כאן

2 תגובות:

guy אמר/ה...

עוד יומיים אני באיטליה
אולי אתה יודע אם מומלץ לרכוש שם אייפון וכמה זה צריך לעלות בערך?

Nir Sagiv אמר/ה...

ממליץ לגמרי - יש באיטליה טלפונים סים פריי
זה אמור לעלות משהו כמו 670יורו לגרסת ה 32 ו 590 לגרסת ה 16.

אגב - אם בא לך להביא עוד אחד תקבל את תודתי המלאה :D