Google Analytics

יום שבת, דצמבר 06, 2008

5 נגנים ה mp3 הטובים של 2008 - האייפוד לא שם

טוב זה בטח לא צריך להפתיע אף אחד כשהאתר anything but ipod (הכל חוץ מאייפוד) בוחר את את הנגנים המוצלחים של השנה והאייפוד לא שם - אבל מה כן שם?!

במקום החמישי בוחרים ב ABI את Sony Walkman A720/A820
בין הסיבות שנותנים העורכים במגזין המקוונן יש את העיצוב, המנשק בטוב והמבוסס, התמיכה ב H264 ו MPEG4 - שמהווים פורמטים מאוד פופולארים לוידאו ברשת.

במקום הרביעי ניתן למצוא את Cowon iAudio D2 שאמנם יצא לשוק לקראת שוף 2007 אבל ב ABI טוענים שהנוכחות שלו ב 2008 היתה חשובה לא פחות.

ה iAudio נבחר בגלל תמיכה במגוון רחב מאוד של פורמטים (ogg vorbis, ape ואפילו flac - וכמובן שאר הפורמטים הרגילים). עוד אוהבים ב ABI את העובדה שהנגן הזה מסוגל להחזיק עד 48 גיגה זיכרון פלאש (עם כרטיס נוסף של 32 גיגה) - אין ספק שעבור נגן פלאש זהו נפח מכובד מאוד.

במקום השלישי ניתן למצוא את הזון של מיקרוסופט (Microsoft Zune 120) - ולא רק בגלל העובדה שהוא הנגן היחיד בנפח הזה היום (חוץ מהאייפוד שלא מזכירים כאן בכלל).

הגרסאות האחרונות של הזון מצויינות (גם דיברתי על זה בבלוג) ויותר מכך מיקרוסופט דואגת להוציא את כל עידכוני התוכנה לזון לכל המשתמשים וללא כסף (שלא כמו אפל שלעיתים דורשת תשלום עבור עידכונים לאייפודי טאצ ישנים - ושלא לדבר על האייפודים האחרים שבכלל לא מקבלים עידכונים..)

במקום השני עומד Samsung P2 (שתאמת לא יצא לי לראות אותו בכלל בארץ) והוא מקבל את המקום המכובד הזה מכמה סיבות. מעבר למנשק המגע המצויין ובטח בגרסה החדשה של הנגן (על פי הכתבה) אהבו ב ABI במיוחד את הגישה החדשנית לשן הכחולה שמעבר לעובדה שאפשר לשמוע מוסיקה עם שן הנגן מאפשר למשתמש להשתמש בנגן בתור מנשק לטלפון הסלולארי שלכם - כלומר הסלולארי נשאר בתיק והנגן מאפשר גם לנהל שיחות ולהתקשר לאנשים.

[אם יש לכם כזה נגן אשמח לראות / לכתוב ביקורת]

ֿבמקום הראשון והמכובד יושב לא אחר מהסנסה קליפ (SanDisk Sansa Clip) אותו נגן קטן וחדש של סנסה - המתחרה הכי גדולה של אפל והאייפוד (אמנם בפיגור גדול למדי אבל עדיין המתחרה הכי גדולה).

הסיבה הראשונה למקום המכובד הינה איכות הסאונד (שעל פי המאמר הינה הכי טובה בין כל נגני ה mp3) - כמובן שהמחיר הסופר אטרקטיבי של הנגן הופך אותו למציאה גדולה עוד יותר.

אין תגובות: