Google Analytics

יום חמישי, ספטמבר 18, 2008

נגן המוסיקה של מיקרוסופט Zune בגרסה 3.0

נגן המוסיקה של חברת מיקרוסופט, Zune, מקבל עידכון הן בחומרה והן בתוכנה.
ברמת החומרה הנגן מקבל שידרוג לנפח, הגרסה מבוססת הדיסק הקשיח עודכנה והיא מגיע עכשיו עם 120 גיגה של מקום למוסיקה ולסרטים (בדומה לאייפוד קלאסיק החדש) והיא מתומכרת ב 249$ (שוב כמו האייפוד).

גרסת הפלאש מקבלת גם היא עידכון ועכשיו אפשר למצוא את הזון מבוסס זיכרון הבזק בגרסה בגודל 16 גיגה את הנגן החדש אפשר למצוא גם בצבע חדש, כחול.

בנוסף לעידכונים האילו התוכנה של הזון מקבלת גרסה חדשה, 3.0.
לזכותה של מיקרוספוט יאמר שהעידכון מגיע לכל הזונים באשר הם, מהחדשים ועד הדור הראשון (שלא כמו אפל שדואגת להוסיף פיצרים רק לגרסאות החדשות של המוצרים שלה ולהשאיר אותנו עם הברירה היחידה - לקנות אייפוד חדש...).

בגרסה החדשה כמה פיצרים נחמדים ביותר, ראשית ניתן לקנות שירים ישירות מהנגן בכל מקום שיש בו רשת אלחוטית (בדומה לחנות האייטיונס שיש באייפוד טאצ / אייפון).

פיצר מגניב נוסף קשור לרדיו FM המצוי בנגן הזון, כאשר אתם שומעים מוסיקה בנגן דרך הרדיו אתם יכולים לסמן את השיר שכרגע מנגן ואחרכך להכנס לחנות המוסיקה ולקנות אותו משם - פיצר מגניב במיוחד שמאפשר למצוא בקלות שירים שאתם אוהבים במן האזנה לרדיו.

הגרסה החדשה תכלול גם משחקים למרות שעדיין לא ממש ברור אילו משחקים ישוחררו לנגן.

בדומה לגרסה החדשה של האייפודים גם לזון יש פיצר הדומה ל Genius המאפשר לבנות רשימות השמעה חכמות על בסיס שיר אחד לפי המלצות של המנוע של מיקרוסופט.

אין ספק שלקראת הדור השלישי של הזון הוא מתקרב מאוד להכיל את כל מה שהאייפוד כולל (בחלק מהתחומים אפילו יותר) מעניין עם העובדה הזו תעזור לנגן לתפוס נפח שוק יותר גדול בתחום הנגנים. (נכון להיום הנפח שוק שלו עומד על כ 3% בעוד לאפל יותר מ 75%.

אין תגובות: