Google Analytics

יום שני, ספטמבר 22, 2008

iPhone 32GB - השמועה החדשה מבית אפל


כמו תמיד אסור לנו לשבת בשקט והשמועות על אפל ממשיכות לזרום.
השמועה הזו מעניינת במיוחד בישבילי - בגלל שבדיוק הזמנתי מחבר אייפון דור 3 מאיטליה (16 גיגה) מיד לאחר מכן יוצאות שמועות על אייפון חדש שכנראה מתבשל על האש במפעלי אפל בסין, 32 גיגה.

תאמת המהלך הזה היה צפוי ואין ספק שככול שמחירי זיכרונות הפלאש ימשיכו וירדו אנחנו נראה הגדלה רצינית יותר במקום על האייפונים.

אולי הסיבה שאין עדיין אייפון בארץ היא שאיידיגיטל לא רוצה להביא אייפונים עם כלכך מעט זיכרון?!

המקור (כמו תמיד) הוא אתר השמועות AppleInsider.

5 תגובות:

erankatz אמר/ה...

אוף. מחר אני נוסע לאיטליה וכמובן מתכנן לקנות אייפון וכל שמועות ה"אוטוטו יוצא אייפון חדש" מבאסות טיפה.
מצד שני יש לי אייפוד 80 ג'יגה ומן הסתם אני לא אוותר עליו - אז אסתפק במה שיש באייפון יחד עם זה.

אנונימי אמר/ה...

"אולי הסיבה שאין עדיין אייפון בארץ היא שאיידיגיטל לא רוצה להביא אייפונים עם כלכך מעט זיכרון?!" ? nice joke

Nir Sagiv אמר/ה...

לפחות מישהו הבין את הבדיחה שלי :D

אנונימי אמר/ה...

בארה"ב יש כבר 32 גיגה

Nir Sagiv אמר/ה...

אייפון 32 גיגה?
נראה לי שאתה מתכוון לאייפוד טאצ...