Google Analytics

יום שישי, אוגוסט 22, 2008

iPhone - מקבץ הודעות מהשבוע החולף - News


גם האייפון לא נח השבוע (למרות שכאן די חם יש מקומות שאנשים עדיין מייצרים חדשות)
ראשית יצא עידכון גרסה חדש לאייפון, גרסה 2.0.2 שאמורה היתה לתקן בעיות בקישוריות הדור השלישי במכשיר, ככל הנראה היתה בעיה בציפ של הדור השלישי באייפון וחברת אפל אמרה שהמהנדסים שלה עומלים ימים כלילות על מנת למצוא פיתרון לבעיה.

אז הגרסה יצאה אבל מדיווחים ברשת נראה שאצל חלק מהאנשים הגרסה פשוט הרסה את התיקשורת עוד יותר - נכון לעכשיו מצאתי כמה וכמה דיווחים ברשת על אנשים שלא יכולים לבצע בכלל שיחות בדור שלישי עם העידכון האחרון.

אבל שום דבר לא באמת משפיעה על המכירות, האתר gizmodo מדווח שאפל הגדילה את כושר היצור שלה והוא עומד נכון לעכשיו על 45 מליון אייפונים בשנה - מספר עצום בהתחשב בעובדה שרק לפני שנה המכשיר הראשון יצא - מצד שני צריך לקחת את המספרים האילו בפרופורציה ולזכור שהיצרניות הגדולות (כמו למשל נוקיה) מוכרות מליוני מכשירים כל יום (סה"כ בעולם) אז לאפל יש עוד דרך ארוכה.

עוד באותו עניין נראה שהחברה של Orange בפולין הלכו קצת רחוק עם יצירת הבאז לתחילת הפצת האייפון שם - נראה כי הם שילמו לשחקנים על מנת שיעמדו בתור לקניית אייפון כדי ליצור תחושה שיש ביקוש רק למכשיר בפולין - מעניין אם השחקנים קיבלו בתמורה מכשיר או כסף...

לבסוף חדשה קצת פחות טובה, תוכנה נחמדה עשתה שימוש בפירצת אבטחה קלה באייפון ותוך כך אפשרה לבצע העתקה והדבקה (copy-paste) כבר לא תעבוד בקרוב - נראה כי הגרסה החדשה של האייפון (2.1 - שעדיין לא ברור מתי היא אמורה לצאת) תתקן את הפירצה הזו ותעלים את האפשרות הכלכך נחוצה הזו - אולי נראה את זה כבר במכשיר עצמו?!

זהו מקבץ חדשות האייפוד הקצר הזה - אם שכחתי משהו אתם מוזמנים להשאיר אותו בתגובות.

אין תגובות: