Google Analytics

יום חמישי, ינואר 25, 2007

איפוד וידאו ביטלס?!


אישית אני לא חסיד גדול של שמועות ובדר"כ אני מעדיף שלא להרתם לחרושת השמועות שכלכך נפוצה בעולם אפל והאיפוד.

אבל הפעם זה נראה לי שונה ולמה? האיפון יצא בכל תרועה ואני חושב שאף אחד לא ממש מרוצה מזה שמסך רחב אנחנו מקבלים רק בטלפון - כי בתכלס הרוב רוצים את האיפון בלי הטלפון ועם דיסק גדול יותר, נוסיף לכך לאפל הולכת לשדר פירסומת בסופרבוול הקרוב (שזה בדרכ אומר משהו גדול) ואת העובדה שכבר די ברור ששירי הביטלס יתחילו להמכר באיטיונס (זה גם כבר רץ בעולם השמועות מלא זמן וגם האיפון בקינווט של אפל ניגן שיר של ביטלס) לכן מה שנשאר זה להכריז על איפוד וידאו מסך רחב בגרסה מיוחדת (כמו איפוד U2) של הביטלס - אולי הוא יגיע עם כל השירים של הביטלס בפנים - אולי גם עם הסרטים שלהם...

בכל מקרה זה נשמע לי מאוד הגיוני שיהיה איפוד וידאו מסך רחב - אז אולי זה יקרה ממש בקרוב!

את השמועה שמעתי לראשונה ב Mac Break Weekly
את התמונה לקחתי מ Gizmodo

אין תגובות: