Google Analytics

יום רביעי, נובמבר 29, 2006

שלושה בלוגים על מוסיקה

מוסיקה זו הסיבה העיקרית שאנחנו כאן (טוב אז יש כאילו שרואים גם קצת וידאו / שומעים פודקסטים במכשיר שלהם).
הרבה מאוד פעמים אני מקבל תחושה שקשה לאנשים למצוא מוסיקה טובה בארץ - רשתות הרדיו המסורתיות משדרות מוסיקה מאוד בינונית, רגילה ומה שנקרא בלעז מיין סטרים (main stream) שלא תבינו אותי לא נכון - אין לי שום דבר נגד זה ואני מניח שבאיפוד שלי תמצאו כמה אלבומים כאילו גם כן, אבל למי שרוצה קצת יותר בתכלס אין יותר תרוצים.

הרשת מלא מקומות למצוא בהם מוסיקה חדשה (ומדי פעם נתתי גם פוסטים כאן בבלוג בנושא)
הפעם אני רוצה לתת כמה קישורים לכמה בלוגים מצויינים שעוסקים במוסיקה ובטוח תמצאו בהם דברים מעניינים - או לפחות דברים שיפתחו לכם את הראש, במיטב המסורת של הבלוג - כל הקישורים הם לבלוגים בעיברית.

עונג שבת הוא ללא ספק בין בלוגי המוסיקה שאני הכי אוהב. הפורמט די קבוע (כמתחייב מהשם) לקראת שבת מקבץ גיאחה קישורים / חדשות / ושאר ירקות מעולם המוסיקה העצום לנגיעה קטנה של עונג ליום שבת.
מומלץ מאוד.


my morning candy - הוא בלוג מצויין לפתוח איתו את הבוקר.
כל בוקר מעלה candy שיר אחד לפתוח איתו את הבוקר.

אני תמיד מרגיש שהשירים שאני בוחר לשמוע (או השירים שהאיפוד שלי בוחר לשמוע בשבילי ב shuffle - למשל בוב דילן בזמן כתובת מילים אילו) די מארגנים את מצב הרוח שלי, ככה שזה מין בלוג אישי שמעביר את המצב רוח של הכותב וגם נותן לשמוע פיסת מוסיקה חדשה / נשכחת, בקיצ - קצת נסחפתי - אבל שווה.

השרת העיוור - מאוד מאוד מקווה שעל זה כולם בטח חושבים - אהה... מכיר אותו ואם לא אז זה הזמן.

השרת העיוור הוא אתר מצויין לביקורות מוסיקה (ביקורות גולשים על אלבומים) חומר מצויין להכיר דברים חדשים ולחוות מוסיקה ואינטרנט בגישה שיתופית.
חוץ מביקורות יש לאתר מגזין שבועי, כמה אלבומים חנמיים (אוספי Polaroid המצויינים) פרויקט מיקסטייפ ועור'

אין תגובות: