Google Analytics

יום שני, ספטמבר 15, 2008

כמה דברים שעוד לא גיליתם על האייפודים החדשים


כדרכו בקודש האתר iLounge חוקר את האייפודים החדשים לעומק בילתי הגיוני ומביא לנו את כל מה שחדש באייפודים החדשים ולא סיפרו לנו עדיין - בואו נתחיל!

* האייפוד ננו החדש כמו גם הקלאסיק החדש עובדים עם תוסף הרדיו של האייפוד - פיצר מגניב שנוסף לננו בלבד (וקיים בזון כבר כמה זמן) הוא האפשרות לסמן שיר שאתם שומעים ברדיו ולאחר מכן לגשת לחנות המוסיקה של אייטיונס ולקנות אותו.

* משחקים - האייפוד ננו החדש תומך בכל המשחקים של האייפוד קלאסיק הננו הקודם - ככה שאם כבר קניתם משחקים לאייפודים הישנים שלכם - הם יעבדו גם בננו. (חשוב לשם לב שבזמן המשחק הכפתורים על האייפוד ננו "מסתובבים" שמאלה רבע סיבוב)

* Genius - האייפוד קלאסיק כולל את פיצר ה"גאון" - לא ברור עדיין אם גם האייפודים שלנו (קלאסיק דור ראשון) יקבלו עידכון תוכנה עם הפיצר הזה (אני אישית מאוד מקווה שכן - למרות שבזמנו אפשרות החיפוש שהופיע באייפוד דור 5.5 מעולם לא הגיע לאייפוד דור 5...)

* האייפוד ננו החדש כולל מצב שמאפשר להגדיל את הפונטים על המסך - פיצר חשוב מאוד לבעלי מוגבלויות ראיה. בנוסף דרך האייטיונס ניתן להגדיר לאייפוד ננו החדש להקריא בקול את התפריטים השונים - פיצר מבורך גם כן.

* Crossfade - האייפוד ננו החדש כולל פיצר מגניב אשר יוצר מעברים טובים יותר בין שירים על ידי האפשרות להנמכת ווליום השיר היוצא תוך כדי הגברת ווליום השיר הנכנס - ממש כמו הפיצר שיש באייטיונס עצמו. באייפוד קלאסיק החדש הפיצר הזה לא מופיע.

* גם באייפודים החדשים עדיין יש צורך בתוסף מיוחד על מנת להנות מוידאו אווט... לא יפה אפל!

* אם כבר קניתם את ערכת Nike+ תוכלו להשתמש בה גם עם האייפודים החדשים (האייפוד טאצ לא זקוק לחיבור לאייפוד בעוד האייפוד ננו כן - האייפוד קלאסיק לא עובד עם המוצר הזה בכלל). באייפוד ננו תוכלו להסתכל על הנתונים גם במצב מאונך וגם במצב מאוזן.

* האייפוד ננו עדיין תומך בהקלטה עם תוספים יעודיים אבל עכשיו אפשר לסמן פרקים בזמן ההקלטה (רק בננו)

* האייפוד קלאסיק מגיע עם גרסת תוכנה 2.0, האייפוד טאצ עם גרסה 2.1, האייפוד שאפל עם גרסה 1.0.4 והאייפוד ננו עם גרסה 1.0

אין תגובות: