Google Analytics

יום שבת, יולי 26, 2008

דוק חדש לאייפודים מבטיח יציאת וידאו איכותית (HD)


את הכעס שלי (ושל רבים אחרים) על השינוי ביציאת הוידאו של האייפוד אני מניח שהוותיקים שבינניכם כבר קראו בביקורת שכתבתי על האייפוד קלאסיק.

למי שלא היה / זוכר אני רק אזכיר בקיצור, עד הגרסה האחרונה של האייפוד היה אפשר לחבר את האייפוד עם חיבור פשוט דרך יציאת האוזניות (חיבור משולש שכלל יציאת composite ויציאת stereo) ולראות את הוידאו של האייפוד באיכות לא רעה בכל טלוויזה.

בגרסה האחרונה אפל הכניסה שינוי שרק תוספים עם ציפ מיוחד יוכלו להוציא את האות של הוידאו החוצה - מעבר לעובדה שזה יוצר מתאמים יקרים יותר הכעס העיקרי היה על מוצרים שכבר קנינו לאייפוד שפשוט לא עובדים יותר עם האייפוד החדש והעובדה שרק לאפל היו כבלים לחיבור הזה.

בינתיים יצאו עוד כמה מוצרים והמוצר הבא של חברת Xantech מבטיח להוציא אות איכותי במיוחד מהאייפוד.
חלק מהשינוי של האייפודים החדשים (אייפוד קלאסיק וננו) מעבר לעובדה שיש צורך בציפ מיוחד בשביל להוציא את האות של הוידאו כלל שינוי באיכות האות - היום אפשר להוציא מהאייפוד אות באיכות של עד 480p שהיא איכות שעולה על איכות שידור רגילה (אבל זה לא ממש "הפרדה גבוהה").

אז הדוק החדש שאמור לצאת בהמשך השנה אמור לכלול יציאת component באיכות זו והוא יהיה כנראה בין הדוקים הראשונים (שאינם של אפל) שיכלול יציאה כזו.

המחיר המשוער די יקר ועומד על 499$.

אין תגובות: