Google Analytics

יום ראשון, נובמבר 26, 2006

שנת 2006 סיכומים - חלק ראשון


בכל שנה (כמו גם השנה) לקראת סוף השנה, מוציא המגזין האינטרנטי playlistMag רשימה של המוצרים שעשו לדעתו את השנה.

בפוסטים הקרובים אני אנסה לסכם חלק מהמוצרים שהמגזין ממליץ וכמובן להוסיף מילה שתיים - אם יש לי מה לומר על המוצר.
(לחיצה על הכותרת של הקטוגוריה תוביל לכל הפוסטים בבלוג על הנושא)


האיפוד הכי טוב
המגזין בחר כאיפוד הכי טוב את הגרסה החדשה של האיפוד ננו, הסיבות כוללות במיוחד את העובדה שאפל הצליח להוציא נגן חדש ששימר את הצלחת הננו הראשון (גודל, נוחות פעולה) ועדיין לתקן את כל מה שהיה חסר (עמידות גבוהה יותר, חזרה לצבעים של המיני הסופר מצליח).

אני אישית חושב שהייתי בוחר דווקא בשאפל החדש - הרעיון של השאפל היה מהפכני כשהוא יצא - הגרסה החדשה הפכה אותו לנגן MP3 יוצא מהכלל בגודל ובפשטות ההפעלה.

התוסף המקורי של השנה
כאן אני מסכים לגמרי עם המגזין - ה iPod + Nike .
התוסף שמתחבר לנעליים של נייק (כבר יש אפשרות לחבר אותו לכל נעל) ולננו ומקליט בזמן אמת את כל הנתונים של האימון שלכם - מאפשר לכם לסנכרן אותם לאתר חברת Nike ולשמור על כל סטטיסטיקות האימונים שלכם.

מוצר מהפכני ושיתוף פעולה מצויין שהופך את האיפוד ליותר ממה שהוא.

הדרך הטובה לבזבז זמן עם האיפוד
הקטגוריה זו לצערנו לא ממש רלוונטית לאזרחי ארץ הקודש, עוד אין לנו חנות איטיונס - אבל המשחקים החדשים של אפל זכו ללא ספק להצלחה רצינית בעולם הם מביאים את השימוש באיפוד למקום חדש הפותח אפשרויות הרבה יותר מעניינות לנגן המוסיקה שלנו.

ממיר הוידאו הטוב ביותר
החברה ב playlistMag בחרו בתוכנה VisualHub כתוכנת ההמרה הטובה ביותר לאיפוד (המרות וידאו) למק.
אישית יש לי בעיה עם התוכנה הזו - היא עולה כסף - וכמי שמכיר את הציבור הישראלי אני לא ממש מתלהב מזה.

המגזין מתלהב מהעובדה שהתוכנה ממירה את הוידאו לפורמט היותר איכותי של האיפוד וידאו.
אישית אני הייתי ממליץ על iSquint שהיא התוכנה החינמית של אותה חברה - אבל ממירה רק לאיפוד וידאו (מי צריך יותר מזה?!) ומשתמשי חלונות הייתי ממליץ על videora המצויינת או jodix - שתיהן חינמיות.

ואם רוצים להמיר מ DVD ישירות לאיפוד - למשתמשי מק יש את HandBrake המעולה.

אבל אם הייתי צריך לבחור את התוכנה של השנה לאיפוד - ללא ספק הייתי בוחר באחת התוכנות שמאפשרות להוריד סרטים של youTube ישירות לאיפוד - התוכנות האילו מאפשרות בעצם אין סוף תכנים מכל הסוגים ישירות לאיפוד - וזה לדעתי שווה הרבה יותר. (עוד פרטים כאן)


אוזניות
זוהי ללא ספק קטגוריה גדולה ורצינית ואני חשוב שכל משתמש איפוד - או מאזין מוסיקה בכלל - עובר הרבה מאוד דגמים של אוזניות על שהוא מגיע לזוג שמתאים לו בדיוק מבחינת תקציב / נוחות / איכות שמיעה...

האוזניות של האיפוד לא רעות בבסיסן אבל תמיד אפשר יותר טוב :-D

אוזניות הכפתור הטובות ביותר - כאן זכו ה Remix M-Class מבית V-Moda. ( מחיר 50$-30$)

אוזניות תעלת האוזן הטובות ביותר - כאן זכו CX300 מבית Sennheiser. (מחיר 80$-40$)

אוזניות הכי מקוריות של השנה - זכו האוזניות האלחוטיות ety8 של Etymotic. (מחיר 299$)

אוזניות הכי איכותיות של השנה - זכו ה E500PTH של חברת Shure. (מחיר 499$)

האוזניות הכי טובות בשבילי - מי שקורא בקביעות את הבלוג בטח יותר שה Grado SR80 הן האוזניות שלי (מחיר 100$ )

זהו בינתיים - את המשך הסקירה תמצאו כאן בימים הקרובים - ואם יש לכם המוצרים אחרים שעשות לכם את השנה מבחינת מוסיקה / איפוד - תכתבו תגובה - זה לא עולה כסף ;)

אין תגובות: