Google Analytics

יום ראשון, דצמבר 05, 2010

האייפד החדש - השמועות - iPad Rumers

אמנם עוד לא עברה שנה, אמנם עוד לא לכולם יש אייפד אבל השמועות על האייפד החדש כבר רצות חזק מאוד ברשת ונראה שכמו תמיד בכל הנוגע לאפל - אם אפשר לפנטז, לכתוב, להמציא - הבלוגים והאתרים כבר יעשו את זה.

אז כדי שלא להשאר מאחור (ולאור העובדה שכבר לא כתבתי כמה וכמה ימים) הנה מקבץ שמועות על הפיצרים החדשים שאנחנו הולכים לקבל באייפד החדש (שאמור לצאת בעוד כמה חודשים - גם על זה יש שמועות כמובן)

מסך רטינה
המסך האגדי של האייפון 4 - אני מניח שכולכם קראתם וראיתם את המסך המהולל של האייפון 4, מסך עם צפיפות פיקסצים כלכך גדולה (ברמה של נייר כרום שמדפיסים עליו תמונות) שהוא נראה בדיוק כמו נייר.
אז עכשיו הבלוגים מדברים על כך שבאייפד החדש נקבל מסך כזה - אישית אני לא כלכך מאמין שזה יקרה - רק לצורך הבנה תחשבו שמדובר בכמות פיקסלים כמו מסך 27 אינטש של אפל בתוך האייפד הקטן הזה שלנו - לא יודע אם טכנית זה בכלל אפשרי - אבל לא נראה לי שזה באמת יקרה.

מצלמות (קידמית ואחורית)
זה אמנם נשמע לי לא כלכך מתבקש אבל נראה דשזה אכן יקרה - עכשיו שגם באייפוד טאצ יש מצלמות אין שום סיבה שבאייפד לא תהיה מצלמה (לפחות קידמית שתוכל לשמש ל FaceTime בין אייפודים ואייפונים למכשיר)
 - אישית אני לא רואה כזה שימוש במצלמה אחרית - איך בכלל אפשר לצלם עם כזה דבר גדול? למרות שלהזיק זה לא ממש יזיק..


גיירוסקופ 3 כיוונים
מבין כל השמועות זו נראת לי הכי ברורה - באייפון 4 קבלנו את הפיצר הזה ככה שדי ברור שהאייפד יקבל את היכולת הזו - זה כמובן שווה במיוחד למשחקים שונים מכיוון שזה נותן למפתחי המשחקים אפשרות הרבה יותר טובה לזהות את האוינטציה של המכשיר - איפה בדיוק הוא ממוקם במרחב ולאיזה כיוון הוא פונה.


אייפד קל יותר
השמועות מדברות על זה שהאייפד הבא יהיה קל טוב - אמנם היום ברור שרוב המשקל של האייפד נובע מהסוללה - מצד שני ברור שאם האייפד היה קל יותר הוא היה גם נוח יותר (נסו להחזיק אותו ביד יותר מכמה דקות ותראו שזה לא הכי נוח).
אבל אם קל יותר אומר סוללה פחות טובה - אני לוקח את האייפד הנוכחי בלי לחשוב פעמיים - העובדה שהמכשיר עובד 10 שעות כמו שצריך שווה את המשקל העודף.

כניסת USB
השמועה האחרונה שאני שמעתי מדברת על כניסת USB במכשיר - מה שאמור לאפשר לסנכרן את האייפד בקלות ללא צורך בכבל של אפל - אישית אני לא רואה שום סיכוי שכזה דבר קורה - הרבה לפני נראה אפשרות לסינכרון האייפד ב WIFI או העברת קבצים בצורה אלחוטית (מה שכבר אפשר לעשות עם עשרות תוכנות שונות) - אבל השמועות מדברות על חיבור USB קטן לאייפד ואם השמועות אומרות - אני מדווח.

זהו בינתיים - אתם מוזמנים לכתוב למטה מה אתם שמעתם או מה הייתם רוצים לשמוע בעצמכם ב iPad הבא!

אין תגובות: