Google Analytics

יום שבת, יולי 17, 2010

סטיב ג'ובס: אנחנו מצטערים, זה לא כזה נורא, הנה מתנה ואנחנו אוהבים אותכם מאוד

כמו מאהב מושלם עלה סטיב ג'ובס לבמה אתמול (יום שישי) להסביר, לבאר ולתת פרספקטיבה על הסערה האחרונה ששוטפת את המדיה בכלל ואת אפל בפרט.

לא צריך לספר על בעיות האנטנה שיש לאייפון החדש של אפל וסטיב ג'ובס ואפל החליטו להכניס דברים לפרספקטיבה ולפנות לתיקשורת בצורה ישירה ולהסביר איך הם רואים את העניין.

מנכ"ל אפל פתח והסביר שאפל אינה מושלמת, שהיא בנויה מאנשים ואנשים עושים טעויות.
לאחר מכן עבר מנכל החברה, ג'ובס והראה שניתן לשחזר את הבעיה בכל הטלפונים המובילים היום בעולם - חוקי הפיזיקה ברורים וגם אנחנו באפל עוד לא הצלחנו להתגבר עליהם - המשיך ג'ובס.

בעמוד מיוחד שעלה לאחר הארוע מראה אפל כיצד טלפונים חכמים אחרים סובלים מאותו סינדרום וניתן באמצעות החזקה של המכשיר באזור קליטה גרוע לראות את הבארים של עוצמת הרשת יורדים לבד.

בין המכשירים הנבדקים תוכלו למצוא את ה iPhone 3Gs, את ה Samsung Omnia II, את ה HTC Druid Aris וגם את ה BlackBerry Bold 9700.

לאחר מכן פנה סטיב להביר שזה לא כלכך נורא - מספר המשתמשים שהחזירו את המכשירים עומד על 1.7% שזה מספר נמוך מאוד מהממוצע הכללי בתעשיה ונמוך מאחוז ההחזרות של האייפון 3Gs שעמד על 6.0%.

עוד סיפר סטיב שמספר השיחות הנופלות על כל 100 שיחות קטן מאחד עבור האייפון 4 אל מול האייפון 3Gs.

לטענת אפל (והמספרים מראים את זה בצורה די ברורה תאמת) עיקר ההייפ על הנושא הוא שלנו, הבלוגרים והתקשורת והמשתמשים האמיתיים של המכשירים לא מרגישים כלכך רע לגבי הטלפון.

מעט מאוד משתמשים פנו לתמיכה של אפל (Apple Care) בנושא בעיות קליטה ולכן מאמינה אפל שהבעיה הרבה יותר קטנה בפועל ממה שהתקשורת מנסה להציג.

אבל בזה לא נגמרה מסיבת העיתונאים, עוד סיפר סטיב ג'ובס שאפל אוהבת מאוד את המשתמשים שלה, מאוד מאוד אוהבת את המשתמשים שלה והיא מתנצלת בפנייהם על עניין האנטנה עם האייפון 4 ולכן היא החליטה לתת את הבאמפר בחינם לכל מי שקנה אייפון (או יקנה בתקופה הקרובה).

מי שכבר קנה באמפר יוכל לקבל את כספו חזרה ובספטמבר אפל תעשה חושבים ותראה אם יש עדיין צורך בחלוקת באמפרים בחינם (אולי אפל מתכננת תיקון פיזי לאייפון עד תקופה זו?!

בכל מקרה נראה שאפל מנסה כאן להשתלט על הבאלגן התיקשורתי שהאייפון 4 גרם - אם זה יצליח או לא נדע בהמשך - אני כמובן משוכנע שהאייפון 4 הוא עדיין טלפון שווה לקנייה ואני מתכוון לשים עליו את ידי ברגע שאוכל.


אין תגובות: