Google Analytics

יום שני, מרץ 22, 2010

JumpJump משחק חדש מבית תוכנה ישראלי

בדר"כ אני לא נוטה לפרסם פוסטים על משחקים, לא בגלל שאני לא משחק אותם אייפון / אייפוד טאצ (כי אני דווקא מבזבז את רוב הסוללה שלי על משחקים במכשיר), אלה בגלל שיש כלכך הרבה וקשה מאוד לדבר על כל משחק ומשחק.

אבל המשחק הזה מביא רעיון מעניין לאייפון / אייפוד טאצ והוא גם מבית תוכנה ישראלי שזה תמיד שווה לקדם במדינתנו הקטנה.

המשחק נקרא Jump Jump והוא משחק די פשוט.

אתם מפעילים את המשחק ובוחרים שיר (מתוך רשימת שירים שהמשחק מגיע איתם) ומתחילים לשחק!
המוסיקה רצה ונקודה כחולה עוברת על המסך, כשהנקודה מגיע לעיגול אתם צריכים לקפוץ!

זה הכל - פשוט לקפוץ לפי הקצב - יופי של ספורט במשחק מהנה למדי.

האפליקציה עולה 2.99$ שזה מחיר קצת יקר לטעמי והיא מגיע עם חמישה עשרה שירים בלבד.
אישית הייתי מצפה לגרסה חינמית עם 2-3 שירים וגרסה שעולה כסף שבה אפשר לשחק עם שירים שאני בוחר והתוכנה מיצרת בזמן המשחק את המסלול אימון.

אתם מוזמנים לצפות בוידאו המצורף כדי לראות את התוכנה בפעולה.

אין תגובות: