Google Analytics

יום רביעי, ינואר 27, 2010

ארוע אפל - היום ב 20:00 בערב

היום ב 20:00 שעון ישראל יערך ארוע אפל, למרות שלא דברתי על זה בכלל בפורום (די נמאס לי להביא ספקולציות ושמועות - ומכיוון שכולם מדברים על זה בכל מקום אני מניח שכולכם כבר שמעתם מה אמור ומה לא אמור להיות בארוע היום).

מכיוון שהארוע יהיה היום בערב חשבתי להביא לכם את את עיקרי השמועות (המבוססות יותר / פחות) שאמורות להיות מוכרזות בארוע וכמובן שיותר מאוחר היום נדע את כל הפרטים.

נכון לרגעים אילו סביר מאוד נקבל הצצה לגרסת התוכנה החדשה של האייפון, גרסה 4.0.
לפי השמועות האחרונות סביר להניח שהגרסה החדשה תאפשר לנו להריץ תוכנות הרקע.
נראה שגרסת האייפון הראשונה שיצאה לא תוכל להריץ את העידכון הזה (הגיוני בגלל תכונות החומרה הנמוכות שיש לאייפון הזה) וכמובן שגם האייפוד טאצ דור ראשון לא יוכל לעשות את זה.

השמועה הכי גדולה היא על הטאבלט (מחשב לוח נטול מקלדת) שהשמועות מדברות עליו כבר מעל 7 שנים (עוד לפני האייפון אפילו - יש האומרים שתוך כדי עבודה על האייטאבלט אפל המציאו את האייפון והחליטו שהרבה יותר נכון להוציא טלפון ולא מחשב לוח).

השמועות מאוד חזקות הפעם לגבי המחשב לוח הזה (עיתונים רציניים בארהב מדווחים עליו בוקר בוקר).
נראה שהמחשב לוח הזה יגיע עם מסך 10 אינטש (מסך מגע כמובן) ונראה שהוא יריץ את גרסת מערכת ההפעלה של האייפון.
עוד נראה שבאותה נשימה תציג אפל אפשרויות חדשות לצריכת תוכן דרך חנות האייטיונס (מנוי לסדרות דרך החנות / מנוי לעיתונים ועוד אפשרויות מעניינות כאילו).
עוד בתחום האייטיונס נראה שאפל מנסה להוריד את מחירי הפרקים של סדרות למחיר של 0.99$ בלבד - אני בטוח שצעדים כאילו יעלו את המכירות של התוכן באייטיונס בכמה רמות.

לא ברור עדיין מה יהיה השינוי הגדול שאפל הולכת להראות הרי מחשבי לוח קיימים כבר קרוב ל 7-8 שנים (הראשונים יצאו בסביבות 2002) ומעולם לא הצליחו בצורה מסחרית, האם אפל הולכים להוציא משהו חדש מהכובע?

במקום להכנס לספקולציות אני ממליץ לעקוב היום בערב ולדעת את כל הפרטים אחרי.

אם אתם רוצים לעקוב ב Live אחרי הארוע אתם מוזמנים להכנס לאתרים האילו שיסקרו בלייב את הארוע.

אין תגובות: