Google Analytics

יום רביעי, דצמבר 09, 2009

היום זה קורה! האייפון מגיע לישראל

מה לא אמרנו, מה לא ביקשנו - אבל היום הזה הגיע.
היום בחצות יפתחו השערים לתקופה חדשה בשוק הסלולאר של ישראל וגם אנחנו נהפוך להיות כאחד העמים ונקבל לידינו את האפשרות לקנות אייפון אצל הספקיות הישראליות.

לא עוד דודים מחול / פריצות מהאינטרנט - הכל כשר ובשקלים חדשים :)

אז כל מה שנשאר לכם לעשות (אם עוד אין לכם אייפון) זה להגיע היום בחצות לחנות של איידיגיטל ולקנות אייפון ראשונים!

עוד מבטיח איידיגיטל לתת מתנה של 500 שח לכל מי שירכוש אייפון באותו מעמד (אגב רכישת אייפון באיידיגיטל היא דרך חברת פלאפון) אחרי הקונה ה 100 שובר המתנה ירד ל 250 שח לקניות בחנות איידיגיטל.

לא ברור עדיין מה יהיו המחירים המדוייקים אבל אני מניח שבחצות הלילה היום כולנו נדע :)

מזל טוב!

אגב - חברת איידיגיטל תשדר את ההשקה ברשת בלייב - כנס לעקוב ולראות..

עידכון (פורסם בגלובס):
הפתעה: חברת פלאפון פירסמה עוד לפני ההשקה הרשמית, את מחירו של ה-iPhone. החברה הודיעה כי תשיק את הסלולרי עם מגוון רחב של תוכניות תמחור, המתאימות ללקוחות. סלקום תחשוף את מחיר המכשיר הלילה, פרטנר רק מחר.
פלאפון החלה את המכירה כבר עכשיו, אבל הלקוחות יקבלו את המכשירים הלילה בחצות או מחר בבוקר. הלקוחות שיירכשו את המכשירים ייצטרכו להתחייב לחברת פלאפון לתקופה של 18 חודשים.
בדומה לחו"ל, חבילות המכשיר יכללו דקות שיחה, הודעות SMS וחבילות גלישה. החבילה הבסיסית תעלה 299 שקל ותכלול 250 דקות שיחה ועוד 250 הודעות SMS. בנוסף, החבילה תציע 10 ג'יגה בייט של גלישה. המכשיר בגרסת ה-8 ג'יגה יעלה 399 שקל, גרסת ה-16 ג'יגה תעלה 799 שקל וגרסת ה-32 ג'יגה תעלה 1199 שקל.
החבילה השנייה והיקרה יותר תעלה 349 שקל ותכלול 300 דקות שיחה ועוד 300 הודעות SMS ו-10 ג'יגה בייט של גלישה. בחבילה זו, מכשיר ה-iPhone הבסיסי עם זיכרון פנימי ה-8 ג'יגה, יינתן בחינם והמכשיר בגרסת ה-16 ג'יגה יעלה 399 שקל, גרסת ה-32 ג'יגה יעלה 800 שקל.
מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, מסר היום "אנו מברכים על השקת ה-iPhone בישראל. לקוחות פלאפון יוכלו ליהנות מה-iPhone על גבי הרשת המהירה ביותר, עם הכיסוי הטוב ביותר בדור 3.5"

אין תגובות: