Google Analytics

יום שני, אוגוסט 31, 2009

Grado GR8 - אוזנית InEar מבית גרדו

מי שקורא את הבלוג בקביעות בוודאי יודע שיש לי זוג אוזניות גרדו (SR80) שאני משתמש בהן עם האייפון (והאייפוד שנגנב לי פעם).

אני אוהב מאוד את הסאונד של הגרדו שכל מי שאוהב אוזניות גדולות אני ממליץ לו לבדוק ולשמוע את האוזניות של גרדו.

נראה שגרדו (Grado) החליטו להתאים את עצמם לעולם המתקדם ועל פי ג'ון גרדו (אב המשפחה) בזכות הילדים שלו שדרשו אוזניות חדשות וניידות יותר, החברה הוציא את ה GR8 שהן אוזניות InEar מבית גרדו.




עוד פרטים ניתן למצוא באתר החברה.
המחיר אמור לעמוד על 300$.

הנתונים הטכניים של האוזניות הם:

Driver

Moving armature
Connector type standard mini plug (gold over brass)
Frequency range 20 -20,000 Hz
Sensitivity 118db/1mw
Impedance 120 ohms
Maximum input power 20mW
Cable Length 51"/130mm (oxygen-free copper wire)
Weight 9 grams including plug and cord


אין תגובות: