Google Analytics

יום רביעי, אוקטובר 15, 2008

חסר לכם כח באייפון?!

אחרי כמה זמן עם האייפון החדש שלי אני חייב לומר שהוא ללא ספק המכשיר הכי טוב שהיה לי, תוסיפו לזה את העובדה שהוא דור שלישי מה שאומר גם ההגבלה של המקום שבו כבר לא רלוונטית (עם SimplifyMedia - אני פשוט מנגן את השירים מהאייטיונס שלי בבית).

הבעיה היחידה שנשאר זו הסוללה.

אין מה לעשות עם טלפון דור שלישי שמנגן מוסיקה / פודקסטים כל היום וכולל משחקים, מצלמה, תוכנות וכו' אני לא מצליח להעביר יום שלם בלי לטעון את המכשיר!

כאן מגיעים החברה של morphie (שיש להם אגב אביזרים נוספים לאייפודים ואייפונים) ומוציאים את ה juice pack.

בגדול המוצר פשוט - זוהי סוללה ניידת שנטענת דרך חיבור USB רגיל, את האייפון שמים בתוך הסוללה והיא נותנת לכם עוד 6 שעות דיבור במכשיר כמו גם 6 שעות גלישה! (בקיצור - ים כח).

המחיר עומד על 99$ בארה"ב - ולמרות שהסוללה די גדולה היא נראת לא רע עם האייפון.

3 תגובות:

Tomer אמר/ה...

היי,
איך עשית Unlock לאייפון שלך? עם SIM Adapter?

Nir Sagiv אמר/ה...

מה פתאום!
כמו שכבר כתבתי בעבר (http://hebrew-ipod.blogspot.com/2008/10/iphone-3g-unbox.html)
את האייפון קניתי באיטליה - שם האייפון הוא SIM FREE - רק קיבלת הכנסתי סים והוא עבד מצויין!

Unknown אמר/ה...

לדור ראשון יש גם 16GB